دستگیری گروگان‌گیران در داراب
دستگیری گروگان‌گیران در داراب

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری گروگان‌گیران و رهایی مرد گروگان گرفته شده در درگیری مسلحانه خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار رهام بخش حبیبی‌ بعدازظهر امروز، ۱۴ خرداد با اعلام این خبر بیان کرد: بامداد امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش مردی ۴۰ ساله و درخواست مبلغ زیادی وجه نقد در قبال‌ آزادی وی در یکی از روستاهای شهرستان داراب، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران سریعا در محل حاضر و مطلع شدند که ۴ نفر مسلح به سلاح گرم با ورود به منزل مردی ۴۰ ساله وی را گروگان گرفته و سریعا با یک دستگاه سواری پژو ‌از محل متواری شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این‌که به منظور حفظ جان گروگان سریعا طرح مهار در شهرستان داراب اجرا و گروگان‌گیرها تحت محاصره قرار گرفتند، افزود: پس از چندین مرحله هشدار و عدم توجه به اخطارهای پلیس، پس از ۳ ساعت درگیری و تیراندازی متقابل؛ ماموران انتظامی موفق شدند ۲ نفر از گروگان‌گیران را دستگیر که در این خصوص یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد و متهمین ۲۳ و ۴۳ ساله در بازجویی اولیه انگیزه خود را از این اقدام اختلافات مالی اعلام کردند.
حبیبی با اشاره به اینکه گروگان آزاده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، بیان کرد: پلیس با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان با جدیت و برابر قانون برخورد می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]