خبر مهم برای ساکنان سیستان و بلوچستان
خبر مهم برای ساکنان سیستان و بلوچستان

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در منطقه زاهدان از فرایند اجرای سامانه های کنترلی، مدیریتی و نظارتی توزیع سوخت در جایگاه‌های منطقه بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، علی اکبر عرب عامری در بازدید از سامانه دوربین پلاکخوان ثبت نام کدینگ، مستقر در ناحیه مرکزی و سامانه نرم افزاری مدیریت عرضه سوخت با کارت اضطراری جایگاه‌ها و همچنین کنترل باک خودروها در پایانه مرزی میلک زابل دیدن کرد.
عرب عامری با بررسی فرایند عملکرد سامانه دوربین پلاک خوان کدینگ مستقر در ناحیه مرکزی زاهدان گفت: با اجرای این طرح که در سطح منطقه ساخته شده و جهت بازدید و ثبت مشخصات خودروهای پلاک غیر بومی استان درحال بهره برداری و اجراست، فرآیند کدینگ کارت سوخت تسهیل خواهد شد و زمان انتظار کدینگ کاهش چشمگیری خواهد یافت.
وی همچنین در بازدید از سامانه نرم افزاری مدیریت کارت های سوخت اضطراری جایگاهها که در منطقه تولید شده و هم اکنون به صورت آزمایشی در جایگاههای عرضه سوخت ناحیه مرکزی و ناحیه زابل درحال استفاده است گفت: سامانه مدیریت کارت های سوخت اضطراری جایگاه‌ها به منظور برنامه ریزی توزیع سوخت، جلوگیری از سوء استفاده و دریافت گزارش های موردنیاز از سوی منطقه زاهدان تولید و به صورت آزمایشی درحال استفاده است.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش در خصوص واگذاری جایگاههای جدید در سیستان و بلوچستان نیز گفت: مجوز احداث ۳۰جایگاه سوخت مایع و ۵۰ جایگاه CNG از مصوبات سفر معاون اول رییس جمهور است که در استان اجرا خواهد شد و علاوه بر این جایگاهها، در حال حاضر حدود۲۵ جایگاه سوخت در حال احداث در استان وجود دارد که با بهره برداری از این جایگاه‌ها سرانه تعداد جایگاه در این استان بیشتر از سایر نقاط کشور خواهد بود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان نیز بکارگیری سامانه های جدید کنترلی و مدیریتی کارت های سوخت اضطراری و دوربین پلاک خوان طرح کدینگ را از جمله موفقیت های بزرگ منطقه در زمینه مدیریت توزیع سوخت عنوان کرد.
قربانعلی مردانی افزود: سامانه مدیریت کارت‌های سوخت اضطراری که به همت مهندسین بومی تولید شده قابلیت ها و کارکردهای مختلفی در زمینه تسهیل سوخت‌رسانی به مسافرین و ساکنین منطقه خواهد داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]