تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد
تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تولید و تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد و تخصیص ویژه‌ای از پساب‌های اطراف تهران در جهت رفع مشکل آب صنایع انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بازدید از ظرفیت های حوزه تولید ملی و بررسی مشکلات و نیازهای اهالی صنعت، امروز با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه، ضمن بازدید از چند مجموعه صنعتی در جلساتی به بررسی مشکلات و درخواست های صاحبان صنایع پرداخت.

باب الحوائجی در این بازدیدها از سه مجموعه صنعتی فعال در حوزه فرآوری و تولید مصنوعات سنگی، چاپ و تولید محصولات پلاستیکی و ساخت و تولید محصولات بلور و کریستال بازدید و در جلساتی باحضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره واحدها و مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به بررسی مشکلات و درخواست های آنها پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و در راستای احصاء مشکلات، تعدادی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس‌آباد که مبتنی بر روش‌های دانش‌بنیان و در حال تولید محصولات جدید هستند، مورد بازدید قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان داخلی توانایی خوبی در تولید محصولات باکیفیت دارند، افزود: در بازدیدی که از واحدهای صنعتی و تولیدی داشتیم، تاثیر تحریم‌ها بر رشد تکنولوژی جدید و افزایش تولید مشهود بود که بسیار خوشحال‌کننده است، زیرا که تحریم‌ها نه‌تنها تولید را از بین نبرد بلکه باعث رشد دانش نوین و بومی ایرانی شده است.

 

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: در صنایع مستقر در شهرستان ری نگاه به درون و سیستم‌های تولید داخلی و نیز افزایش آموزش‌ها و ارتقای سطح کیفی تولید به خوبی مشخص است.

باب‌الحوائجی به مشکلات صنعتگران اشاره کرد و ابراز داشت: عمده مشکلات مطرح شده از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان مواردی مانند سرمایه در گردش، پرداخت مالیات و حق بیمه‌ها می باشد، لذا دستورات لازم برای پیگیری و تسریع امور تولیدکنندگان صادر شد.

وی به مشکلات کمبود برق در شهرک صنعتی شمس‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: تولید و تأمین ۱۰ مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس‌آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار تهران در خصوص مشکلات تأمین آب صنعتگران نیز بیان کرد: تأمین آب مورد نیاز شهرک نیز در دستور کار قرار دارد و تخصیص ویژه‌ای از پساب‌های اطراف تهران در جهت رفع مشکل آب صنایع انجام خواهد شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با بیان اینکه مشکلات صنعتگران در سطوح شهرستانی، استانی و ملی پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: موضوعاتی در خصوص سرمایه در گردش و حمایت بانک‌ها از سوی صنعتگران و تولیدکنندگان مطرح‌شده که در این راستا علاوه بر ظرفیت شهرستان ری از حمایت ستاد تسهیل استانداری نیز استفاده خواهد شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]