فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه‌دار و کشف ۲۳ فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ نیابت قضایی زمانی که سارق قصد معامله خودرو سرقتی را داشت، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ بهاروند با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد که ضمن خودداری از پارک اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و کم نور، خودرو، منزل و محل کسب خود را به سیستم‌های هشداردهنده مجهز کنند، هنگام ترک خودرو کیف دستی، اسناد و مدارک را در معرض دید دیگران قرار ندهند و از جا گذاشتن اسناد و اوراق شناسایی در داخل آن نیز بپرهیزند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]