ارجاع پرونده مدیران چند مدرسه اهواز به هیات تخلفات اداری
ارجاع پرونده مدیران چند مدرسه اهواز به هیات تخلفات اداری

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر لزوم برخورد قانونی و قاطع با مدیران کم‌توجه به آیین‌نامه‌های اجرایی و دستورالعمل‌های آموزشی تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله حبیبی در حاشیه بازدید از مدارس نواحی اهواز که امروز (۲۹ خردادماه) انجام شد، در خصوص معطل ماندن دانش‌آموزان و خانواده‌ها پشت در مدارس به علت حضور نیافتن به موقع مسئولان مدرسه در محل، ضمن اظهار تاسف بابت عدم اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ارسالی گفت: تعطیلی مدارس یا تاخیر در شروع به موقع و ساعات فعالیت مدارس در شرایط جوی موجود، باعث سرگردانی و عدم رضایت‌مندی اولیا و دانش‌آموزان می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این مساله دقیقا خلاف شعار دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام تحت عنوان «ثبت نام مطلوب، عدالت‌محوری و خانواده‌مداری» است.
حبیبی با حضور بین دانش‌آموزان و تماس با مسئولان اداری برای بررسی درخواست‌ها و رفع مشکلات دانش‌آموزان گفت: تنها علت حضور ما خدمت به دانش‌آموزان است که متاسفانه ساعت‌ها است پشت در بسته آموزشگاه در انتظار حضور مسئولان آموزشگاه هستند.
وی بیان کرد: خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی از وظایف ما است و به هیچ عنوان سهل‌انگاری در این مساله پذیرفتنی نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پرونده این مدیران برای طی مراحل قانونی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]