کشف قاچاق میلیارد در یزد
کشف قاچاق میلیارد در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۶ میلیارد ریالی قطعات خودرو قاچاق توسط عوامل پلیس مبارزه با قاچاق استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی ضمن کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیونت کاویان را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده، سه دستگاه موتور خودروهای سبک و دو دستگاه گیربکس را که فاقد مجوز گمرکی و قاچاق بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم که قصد انتقال این اقلام از جنوب کشور به غرب را داشت دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.
توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق
سرهنگ «غلامرضا برزگری» رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد از کشف پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
وی در این خصوص گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.
برزگری گفت: ماموران در بازرسی از اتوبوس تعداد ۳۵۰ عدد قاب عینک و ۴۵۰ دست انواع لباس های خارجی قاچاق را کشف که کارشناسان ارزش آن را پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان این که این محموله از شرق کشور به مقصد یزد بارگیری شده بود، یادآور شد: در این خصوص دو قاچاقچی به مراجع قضائی معرفی شدند.
دستگیری سارقانی با ۱۱ فقره سرقت در یزد
پایگاه اطلاع رسانی یزد، سرهنگ «اکبر شفیعی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد درباره این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، گشت‌زنی‌های ویژه در خصوص دستگیری سارقان را در هفته گذشته انجام دادند.
وی افزود: با تلاش ماموران، پنج سارق شناسایی و دستگیر شدند که متهمان به ۱۱ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
شفیعی از شهروندان خواست در حفظ اموال خود کوشا باشند و از قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مناسب برای منازل استفاده کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]