۴ کار مهم پیش از رزرو هتل پانوراما کیش
۴ کار مهم پیش از رزرو هتل پانوراما کیش
جزیره ی‌کیش مجموعه متعددی از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، مراکز خرید، ساحل جشنواره‌های فصلی و بازارهای تجاری را پیشکش نگاه مسافران و مردم بومی و محلی خود می‌کند.

استقبال از این جزیره و اقامت در آن به‌قدری زیاد شده که هتل‌های متعددی در آن ساخته می‌شود. در این میان با رزرو هتل پانوراما کیش می‌توانید از اقامتی خوشایند در جزیره کیش لذت ببرید. البته قبل از اینکه هتل پانوراما را برای اقامت چند روزه خود در این جزیره جذاب انتخاب کنید بهتر است که به چند نکته مهم دقت داشته باشید تا سفری خوشایند در طول روزهای تابستان را تجربه کنید.

کمی درباره هتل پانوراما کیش

یکی از جدید‌ترین هتل‌های پنج ستاره و لوکس جزیره کیش که در ساحل خلیج فارس دارد، هتل پانوراما است. با رزرو هتل پانوراما کیش می‌توانید از امکانات متعدد این هتل شامل باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ، رستوران، استخر شنا، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، دوچرخه در هتل و غیره برخوردار شوید. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل موقعیت مکانی مناسب آن است که در نزدیکی اسکله تفریحی و مراکز خرید کیش قرار دارد. بنابراین دسترسی راحتی به اماکن گردشگری و تفریحی جزیره خواهید داشت. برای آن که به کیش سفر کنید و این هتل‌ را برای اقامت چند روزه خود انتخاب کنید بهتر است که چند نکته مهم را در ذهن داشته باشید. در ادامه این موارد را باهم بررسی می‌کنیم.

چمدان‌تان را برای تفریحات آبی ببندید!

فصل تابستان بهترین زمان برای تفریحات آبی مانند قایق سواری در جزیره کیش است. گرمای هوا بسیار زیاد است و به همین دلیل تفریحات آبی رونق می‌گیرد. یکی از جذاب‌ترین تفریحات آبی جزیره کیش پاراسل است که هیجان بسیار زیادی دارد. در پاراسل با پوشیدن یک جلیقه نژجات و کمربند‌های ایمنی به یک چتر بزرگ متصل می‌شوید که به یک قایق تندرو متصل است. بعد از آن قایق شروع به حرکت می‌کند و باد داخل چتر ایجاد می‌شود. پاراسل یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در فصل تابستان و در سفر به کیش تجربه کنید.

یکی دیگر از آن‌ها اسکوتر زیردریایی است که درواقع دستگاهی دارای موتور دو رکاب و یک حباب شیشه‌ای است. برای استفاده از اسکوتر باید وارد حباب شیشه‌ای شوید و با پدال زدن آن را کنترل کنید. اسکوتر زیردریایی تا عمق ۲۰ متری خلیج فارس حرکت می‌کند و در این فضا می‌توانید از دیدن موجودات دریایی، ماهی‌ها و مرجان‌ها لذت ببرید.

سایر تفریحات آبی در کیش مانند جت اسکی، اسکی روی آب، فلای بورد، بنانا سواری یا شاتل سواری نیز ازجمله تفریحات جذابی هستند که بعد از اقامت در کیش و رزرو هتل پانوراما کیش می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. البته بهتر است که برای حفظ سلامتی پوست و چشم خود عینک آفتابی و ضد آفتاب استفاده کنید و در چمدان وسایل تفریحاتی مانند لباس شنا همراه داشته باشید.

هتل پانوراما کیش

نیازی به کرایه تاکسی ندارید

هتل پانوراما کیش به‌عنوان یکی از هتل‌های مرغوب و باکیفیت این جزیره شناخته می‌شود که امکانات و خدمات متعددی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. به‌طور مثال با اقامت در این هتل گشت‌وگذار در جزیره آسان و راحت است. شما می‌توانید از تاکسی سرویس هتل برای گشت‌وگذار در جزیره استفاده کنید. علاوه بر آن اگر اهل ماجراجویی هستید دوچرخه سواری گزینه خوبی است تا کمی دور جزیره گردش کنید و تجربه منحصر به فردی از جذابیت‌های آن به دست بیاورید. خوشبختانه هتل پانوراما خدمات کرایه اتومبیل و دوچرخه را برای مهمانان خود فراهم کرده است تا به‌راحتی بتوانند در جزیره کیش گردش کنند و جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینند.

نگران خرید خوراکی نباشید

یکی از امکانات خوبی که هتل پانوراما در اختیار مهمانان قرار می‌دهد روم سرویس ۲۴ ساعته است. بنابراین با اقامت در این هتل درصورتی‌که نیاز به خرید اقلامی مانند خوراکی یا سایر اقلام ضروری در هر ساعت از شبانه‌روز داشته باشید، کافی است که به روم سرویس ۲۴ ساعته آن مراجعه کنید. باتوجه به این موضوع، به شما پیشنهاد می‌کنیم که چمدان خود را از خوراکی‌ها و اقلام غیر ضروری پر و سنگین نکنید. در هتل پانوراما تقریباً همه چیز آماده پذیرایی از شماست.

هتل پانوراما کیش

به قوانین هتل پانوراما احترام بگذارید

این هتل نیز مانند سایر هتل‌ها در ایران و جهان تابع استانداردها و قوانین هتلداری است. ازجمله این موارد می‌توان به ساعت ورود و خروج هتل اشاره کرد. به‌صورت کلی ساعت تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ است و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر است. نکته مهم این است که این هتل ارائه نیم شارژ ورود و خروج ندارد و نیم شارژ هتل برای خروج دیر هنگام تا ساعت ۱۷ در نظر گرفته شده است.

علاوه بر آن اگر کودکان زیر دو سال همراه شما هستند می‌توانید اطمینان داشته باشید که هزینه استفاده از هتل و اقامت در آن برای کودکان زیر دو سال رایگان محاسبه می‌شود. کنسلی هتل تا یک روز قبل از آن که وارد هتل شوید شامل ۱۰۰ درصد هزینه یک شب اقامت در اتاق رزرو شده است. همچنین درصورتی‌که برای استفاده از خدمات و اقامت در هتل مراجعه نکنید ۱۰۰ درصد هزینه اتاق از شما گرفته می‌شود. درنهایت اینکه تمام قوانین کنسلی هتل پانوراما تابع قوانین کنسلی هتلی است که طبق استاندارد‌های هتلداری تعیین می‌شود.

صبحانه هتل را از دست ندهید

خوشبختانه این هتل به‌خاطر کیفیت غذاها و البته صبحانه از نظر بسیاری از مسافران محبوب شناخته شده است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با اقامت در این هتل صبحانه آن را از دست ندهید. علاوه بر آن پرسنل هتل رفتاری محترمانه و عالی دارند. جالب است بدانید که کیفیت صبحانه به‌قدری خوب است که در بیشتر اوقات در ابتدای صبح شاهد شلوغی رستوران و حجم زیاد مسافران برای میل کردن صبحانه خواهید بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]