دومین فینالیست یورو ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ / هلند خیلی زود با گل ژاوی سیمونز پیش افتاد
دومین فینالیست یورو ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ / هلند خیلی زود با گل ژاوی سیمونز پیش افتاد

هلند خیلی زود با گل ژاوی سیمونز پیش افتاد اما چند دقیقه بعد انگلیس موفق شد بازی را به تساوی بکشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، دومین فینالیست یورو ۲۰۲۴ چهارشنبه شب مشخص می‌شود. انگلیس و هلند در چند سال اخیر چندین بار در بازی‌های دوستانه و یک بار هم در لیگ ملت‌های اروپا باهم بازی کرده‌اند اما رویارویی‌های ویژه این دو تیم در یورو و جام جهانی به دهه ۱۹۹۰میلادی برمی‌گردد. در جام جهانی ۱۹۹۰ انگلیس و هلند هم‌ گروه بودند و در بازی رو در رو به تساوی صفر-صفر رسیدند. هلند که در آن دوره، تیمی پرستاره با محوریت فرانک رایکارد و رود گولیت بود، در مرحله یک‌هشتم نهایی مغلوب آلمان شد و انگلیس هم در نیمه نهایی در ضربات پنالتی به همین تیم باخت و و نتوانست به فینال برسد. ۶ سال بعد در جام ملت‌های اروپا، انگلیس میزبان بار دیگر با هلند هم گروه بود و این تیم را ۴ بر یک با نمایش به یاد ماندنی پل گاسکویین شکست داد.
ترکیب انگلیس: پیکفورد، گوئهی، استونز، واکر، تریپیه، رایس، ماینو، ‏ساکا، بلینگام، فودن، کین
ترکیب هلند: فربروخن، دامفرایس، دی‌فرای، فن‌دایک، آکه، شوتن، ‏ریندرز، مالن، سیمونز، خاکپو، دیپای
شرح گل:
هلند ۱-۰ انگلیس (ژاوی سیمونز دقیقه ۷): حرکت انفرادی سیمونز با ضربه کاتدار این بازیکن همراه شد و به زیبایی دروازه جردن پیکفورد باز شد.
انگلیس ۱-۱ هلند (هری کین دقیقه ۱۸): ضربه هری کین در داخل محوطه جریمه با خطای دامفریز همراه شد و این باعث داور بازی پس از بازبینی با VAR مشخص شد خطا صورت گرفته است.
لحظات حساس:
دقیقه ۱۲: ضرب خوب بلینگهام توسط فن بروخن مهار شد.
دقیقه ۱۳: حرکت انفرادی ساکا با شوت بلاک شده این بازیکن همراه شد اما در ادامه هری کین ضربه بهتری به توپ زد که به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۳: حرکت انفرادی فیل فودن پس از گذر کردن از دروازه‌بان هلند با ضربه زمینی این بازیکن همراه شد که دامفریز توپ را روی خط کنترل کرد.
دقیقه ۲۸: پاس عمقی دپای به خوبی مالن را در یک موقعیت ایده آل قرار داد اما تکل واکر مانع از این شد.
دقیقه ۲۹: کرنر ارسال شده با پرش خوب دامفریز و ضربه سر این بازیکن همراه شد اما واکنش فوق العاده پیکفورد، توپ را از زیر تیرک دروازه خارج کرد.
دقیقه ۳۱: ضربه فنی و زیبای فودن با بدشانسی به تیرک دروازه خورد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]