غشهد و رشد درآمد فروش ۳۰۳ درصدی!
غشهد و رشد درآمد فروش ۳۰۳ درصدی!

شرکت شهد ایران با p/e ttm  ۷.۵ در میان شرکت‌های فعال در صنعت مواد غذایی به جز قند و شکر و  در اصل جزو شرکت‌های مطرح در زمینه تولید و فروش کنسانتره بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، گسترش تولید و فروش کنسانتره سیب با توجه به امکان دریافت میوه از اهداف شرکت است که قیمت فروش کنسانتره در بازار در صورت عادی بودن جریان صادرات، توسط بازار جهانی و به دلار مشخص می‌شود. ارزش بازار سهم ۷,۳۹۵ میلیارد ریال بوده و قیمت تابلوی معاملات سهم ۳۹۰۰ ریال است. در این گزارش به مرور عملکرد و نمودار سهم پرداختیم:
معرفی شرکت:
شرکت شهد ایران در تاریخ ۱۳۶۱/۰۶/۱۷ تاسیس شده و این شرکت سال ۱۳۷۱ با نماد غشهد در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد
موضوع فعالیت اصلی شرکت احداث و خرید و مشارکت و یا اجاره واحدهای تولیدی به منظور تولید انواع مواد غذایی و بسته بندی آنها شامل کنستانتره میوه و سبزی و اسانس میوه و سبزی و پوره میوه و آبمیوه و نکتار میوه و نوشابه میوه ای بدون گاز و نوشابه های گازدار و بدون گاز و آب سبزی ها و رب گوجه فرنگی و شربت میوه و نوشابه میوه و توزیع و فروش و صادرات و واردات محصولات غذایی و بسته بندی و مواد اولیه مربوطه تولیدی شرکت می باشد. احداث، ایجاد، خرید، مشارکت یا اجاره باغات، مزارع، سردخانه و انبار به‌منظور تولید و نگهداری انواع میوه و محصولات کشاورزی و غذایی است.
احداث، خرید، مشارکت یا اجاره واحدهای تولیدی به‌منظور مطالعه، تحقیق و ساخت انواع مواد غذایی، ماشین‌آلات، تجهیزات، قالب‌ها، قطعات مواد اولیه و لوازم در رابطه با صنایع غذایی و بسته‌بندی و احداث نیروگاه CHP جهت تولید توام گرما و برق برای رفع نیاز انرژی‌های مورد مصرف شرکت، ایجاد سردخانه صنعتی، ایجاد گلخانه صنعتی و فروش مازاد برق تولیدی در صورت وجود بـه وزارت نیرو پس از اخذ مجوزهای لازم از فعالیت های فرعی شرکت می باشد.
رکورد زنی فروش در ماه دوم سال :
شهد ایران ‌ (غشهد) موفق به فروش ۶۳.۳۹ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ شد. که نسبت به مشابه سال قبل ۱۱۲.۲۹ درصد افزایش داشت. همچنین فروش کل شرکت در سال ۱۴۰۳به رقم ۸۶.۱۴ میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل۱۸۸.۴۸ درصد افزایش یافت.
گزارش عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹:
عملکرد ۱۲ ماهه شرکت شهد ایران نسبت به سال گذشته ۱۲۳ درصد رشد داشته است.
به این ترتیب هم گزارش ماهانه و هم گزارش یکساله افزایش سوددهی دوبرابری شرکت را نشان می‌دهد.
غشهد و نمودار سهم:

از دید نموداری غشهد یک مثلث را تکمیل نموده و انتظار داریم شروع موج اول از الگوی جدید باشد.
حمایت ۳۷۰ استاپ لاس و هدف های مهم ۵۰۰-۵۵۰ خواهد بود که در بازه سه ماه تا شش ماهه محقق می شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]