آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه بومی معاملات بورس
آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه بومی معاملات بورس

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: سامانه بومی معاملات در مرحله صحه‌گذاری فنی بوده و روند آن طبق پیش‌بینی‌ها در حال انجام است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر حسن‌زاده مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری در پاسخ به این پرسش که «آیا روند بومی‌سازی سامانه معاملات متوقف شده است یا خیر؟» گفت: سامانه بومی معاملات در مرحله صحه‌گذاری فنی بوده و روند آن طبق پیش‌بینی‌ها در حال انجام است.
این مقام مسئول همچنین در پاسخ به این پرسش که چه زمانی شاهد راه‌اندازی این سامانه خواهیم بود؟ اظهار کرد: این زمان بستگی به خروجی مرحله صحه‌گذاری دارد. شرایط آزمایشی را برای تیم توسعه‌دهنده سامانه بومی معاملات فراهم کرده‌ایم تا بتوانند سامانه را در یک محیط شبیه‌سازی‌شده راه‌اندازی کرده و آزمون‌های لازم را انجام دهند. اگر تمام مراحل صحه‌گذاری فنی و کسب‌وکاری با موفقیت پشت سر گذاشته شود می‌توانیم وارد مرحله مهاجرت شویم. اما تا قبل از آن نمی‌توانیم زمان دقیقی برای عملیاتی شدن سامانه مذکور در نظر بگیریم.
او در نهایت می‌گوید: با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده و دقت صورت گرفته امیدواریم مراحل صحه‌گذاری به خوبی انجام شود و وارد مرحله مهاجرت شویم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]