ویرایش عکس در واتس‌اپ با هوش مصنوعی و دستور صوتی!
ویرایش عکس در واتس‌اپ با هوش مصنوعی و دستور صوتی!

متا، شرکت مادر فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، قابلیت جدیدی به دستیار هوش مصنوعی خود، Meta AI اضافه کرده که امکان به‌اشتراک‌گذاری یا آپلود عکس را در صفحه چت‌بات فراهم می‌کند.

گزارش خبرآنلاین، متا، شرکت مادر فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ پیش‌ازاین Meta AI، دستیار هوش مصنوعی خود را به قابلیت‌های جذابی مثل پاسخ به سؤالات، پیشنهاد متن و برقراری مکالمه تجهیز کرده بود؛ اما تا امروز کاربران امکان به‌اشتراک‌گذاری یا آپلود عکس را در صفحهٔ چت با Meta AI نداشته‌اند.
به نقل از زومیت، وب‌سایت WABetaInfo از قابلیت هیجان‌انگیز جدیدی در نسخهٔ بتای واتس‌اپ برای اندروید پرده برداشته است. این قابلیت به Meta AI اجازه می‌دهد با عکس‌هایی که کاربران به‌اشتراک می‌گذارند تعامل داشته باشد، به آن‌ها پاسخ دهد و حتی آن‌ها را ویرایش کند.

همان‌طور که در اسکرین‌شات زیر می‌بینید، واتس‌اپ در حال آزمایش دکمهٔ دوربین جدید در صفحهٔ چت باMeta AI است که کارکردی مشابه دکمهٔ دوربین در چت‌های معمولی دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را به‌صورت دستی با Meta AI به‌اشتراک بگذارند؛ قابلیتی که درحال‌حاضر در دسترس نیست.

کاربران واتس‌اپ می‌توانند با ویژگی جدید Meta AI در مورد عکس‌های خود سؤال بپرسند که به‌احتمال‌زیاد به آن‌ها اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی بخواهند اشیاء یا مکان‌ها را شناسایی کند و در مورد محتوای عکس توضیحاتی ارائه دهد. علاوه‌بر این، اسکرین‌شات نشان می‌دهد Meta AI امکان ویرایش عکس‌ها را نیز ارائه می‌دهد و این یعنی کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم در صفحهٔ چت از طریق ارائهٔ دستور به هوش مصنوعی، تغییراتی در تصاویر خود ایجاد کنند.
اگرچه متا با قابلیت جدید ویرایش عکس با هوش مصنوعی در واتس‌اپ از طریق با اشتراک‌گذاری تصویر، عکس‌های آپلودشدهٔ شما را تجزیه‌وتحلیل می‌کند، اما اسکرین‌شات فاش‌شده شامل اطلاعیهٔ سلب مسئولیت است که نشان می‌دهد کاربران هر زمان که بخواهند می‌توانند عکس‌های خود را حذف کنند.
به نظر می‌رسد قابلیت ویرایش عکس با هوش مصنوعی واتس‌اپ همچنان درحال‌توسعه است، بنابراین امکان دارد مدتی طول بکشد تا این قابلیت در دسترس عموم قرار گیرد.
۵۴۵۴

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]