صدها پهپاد در خدمت جاه‌طلبی‌های بن‌سلمان!
صدها پهپاد در خدمت جاه‌طلبی‌های بن‌سلمان!

محمد بن سلمان برای ساکت کردن منتقدان و جذب سرمایه‌گذاران بیشتر برای پروژه جاه‌طلبانه خود، ۲ میلیون عکس از این پروژه را در وب‌سایتی به اشتراک گذاشت. ظاهراً بزرگ‌ترین پروژه ساخت‌وساز جهان اکنون دارای ۵۶۳ دوربین و ۳۰۰ پهپاد برای ثبت پیشرفت است.

تینا مزدکی: بن سلمان ۲میلیون عکس از پروژه جاه‌طلبانه خود منتشر کرده تا پاسخ منتقدان را بدهد و سرمایه‌گذاران بیشتری برای پروژه خود جذب کند.

این اقدام تلاشی برای از بین بردن تردیدها و اطمینان دادن به سرمایه‌گذاران در مورد پیشرفت پروژه ۱.۵ تریلیون دلاری نئوم است. پلتفرم «Ground X» تصاویر زنده‌ای از ساخت‌وساز، جدول زمانی پروژه‌ها برای هر منطقه نئوم، لاین و تروجنا ارائه می‌دهند تا شفاف‌سازی در مقابل شایعه‌ها باشد.

شایان‌ذکر است که طرفداران و منتقدان نئوم نمی‌توانند به وب‌سایت Ground X که با رمز عبور محافظت می‎شود، دسترسی داشته باشند. اما نسخه عمومی آن نشان می‌دهد که ۴۵۲ دوربین تایم لپس، ۶۳ دوربین زنده و بیش از ۳۰۰ پهپاد در سراسر نئوم فعال هستند و دو میلیون عکس و ۷۰ هزار ویدئو ثبت می‌کنند.

اگرچه این کار تأثیری بر اعتبار پروژه نمی‌گذارد اما واضح است که سرمایه‌گذاران بسیاری را جذب کرده و اعتماد آن‌ها که اغلب به شایعات بستگی دارد را جلب می‌کند.
منبع: luxurylaunches
۵۸۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]