دوربین آیفون ۱۶ فرق دارد
دوربین آیفون ۱۶ فرق دارد

اپل در آیفون ۱۶ تمام تلاش خود را به کار بسته تا یک دوربین بی‌نقص ارائه کند تا در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند همچنان در صدر بماند.

به گزارش خبرآنلاین، به گزارش خبرآنلاین، یک روز مانده به رویداد «Glowtime» اپل و هر لحظه اطلاعات تازه‌ای درباره آیفون ۱۶ در رسانه‌ها افشا می‌شود و تازه‌ترین درز اطلاعات درباره دوربین این گوشی هوشمند است.

بر اساس تازه‌ترین افشاگری‌ها، هر دو مدل پرو و پرومکس آیفون ۱۶ با دوربین ۴۸ مگاپیکسل اولترا واید به بازار عرضه خواهند شد. یعنی در آیفون ۱۶ مدل پرو نیز لنز تتراپریسم با زوم ۵ برابری نصب خواهد شد.

در آیفون‌ ۱۵ لنز تتراپریسم فقط در مدل پرومکس وجود داشت.

در بخش فیلمبرداری هم آیفون با ارتقا روبه‌روست. مدل‌های پرو و پرومکس آیفون ۱۶ قابلیت فیلمبرداری ۴K با کیفیت ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهند داشت. در آیفون ۱۵ این فیلمبرداری ۴K به ۶۰ فریم بر ثانیه محدود بود.

البته آزمایش فیلمبردای ۸K  با آیفون ۱۶ نیز گزارش شده است و از آنجا که ۸K حدود ۳۵ مگاپیکسل است، لنزهای واید و اولتراواید رزولوشن کافی برای فیلمبرداری ۸K را دارند.

احتمالا پردازنده جدید اپل نیز توان کافی برای پردازش فیلمبرداری ۸K را خواهد داشت. پردازنده A18 پرو همراه با آیفون‌های ۱۶ معرفی خواهد شد.

منبع: ۹to5mac

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]