پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در پردیس
پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در پردیس

معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران در مرحله شهرستانی در پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، داوود عباسی معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس، بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری پنجمین مرحله تولید محتوای دیجیتال در جمع خبرنگاران درخصوص این رویداد، اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال هر سال به صورت کشوری برگزار می شود که شهرستان پردیس امسال میزبان پنجمین دوره این رویداد در استان تهران شده است.

وی گفت: این رویداد طی سه مرحله در حال برگزاری است که مرحله اول مختص شهرستان های کل کشور است که هر استان در شهرستان های خود از افراد توانمند در حوزه دیجیتال برای حضور در این رقابت ها دعوت می کنند.

معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: مرحله دوم تولید محتوا در مرحله استانی و در ۱۷ آذر ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس برگزار خواهد شد و در مرحله سوم، که بهمن ماه برگزار خواهد شد، برگزیدگان استانی در بخش کشوری، در شهر تهران با یکدیگر به رقابت پرداخته و برگزیدگان  نهایی معرفی خواهند شد.

عباسی درخصوص رشته های شرکت کننده در این  رقابتها بیان کرد: شرکت کنندگان در قالب ۷ تیم در حوزه های ساخت انیمیشن، بازی اندروید، اپیکیشن‌های مبایلی و تدوین فیلم از ساعت ۷ صبح امروز به مدت ۱۲ ساعت به رقابت پرداختند. 

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این رویداد با حضور ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه پردیس برگزار و از برگزیدگان رویداد با اهدای تندیس، لوح و جوایزی تجلیل شد.

معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس با اشاره به حضور سرهنگ بوربور مسئول فضای مجازی استان تهران تهران در محل برگزاری این رویداد، ابراز کرد: رئیس سازمان فضای ضمن بازدید از محل برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال پردیس رضایت خود را از نحوه برگزاری رویداد و تیم های حاضر اعلام کردند.

عباسی تصریح کرد: شرکت کنندگان این رویداد از ساکنان شهر پردیس و دانشجویان دارای تخصص در کد نویسی و برنامه نویسی هستند، پروژه هایی خود را از ساعات ابتدایی امروز اجرا کردند و هیچ کدام از طرح‌ها پیش از این رویداد آماده نشده بود.

وی افزود: با توجه به نظر کارشناسان و بازرسان حاضر در این رویداد ۴ تیم از تیم های حاضر به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد و دو تیم باقی مانده نیز با توجه به تخصص و استعداد برای تقویت به سایر تیم ها ملحق خواهند شد.

معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: ساخت انیمیشن در زمان یک دقیقه، طراحی بازی آموزشی برای رده پیش دبستانی، ساخت اپلیکیشن مارکتینگ و تدوین فیلم با تلفن همراه با موضوع مقاومت فلسطین از جمله برنامه های ساخته شده توسط شرکت کنندگان تولید محتوای دیجیتال پردیس بود.

عباسی اضافه کرد: مرحله استانی در محل دانشگاه آزاد اسلامی پردیس و در ۱۷ آذر ماه طی ۴۸ ساعت برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان طی این زمان برای برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال قرنطینه خواهند شد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]