گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، باریک‌تر از همیشه
گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، باریک‌تر از همیشه

اگرچه مدت زمان زیادی تا معرفی پرچمداران جدید سری S سامسونگ باقی مانده، اما بازار شایعات از الان راه افتاده و اخبار مختلفی درباره برخی مشخصات گلکسی S25 اولترا به گوش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های مبهم این دستگاه‌، طراحی احتمالی آن است که به نظر می‌رسد باریک‌تر از سری قبلی خود خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، گلکسی S25 اولترا با ابعاد ۱۶۲٫۸ در ۷۷٫۶ در ۸٫۲ میلی‌متر طراحی خواهد شد. در صورتی که این ارقام صحیح باشد، پرچمدار آتی کره‌ای‌ها در زمره باریک‌ترین گوشی‌های بازار در سال ۲۰۲۵ قرار خواهد گرفت.

به نقل از دیجیاتو، و بر اساس ادعای اکانت مطرح «UniverseIce» در پلتفرم ایکس، این اولین‌بار نیست که سامسونگ دست به چنین طراحی می‌زند، زیرا قبلاً گلکسی S6 نیز تنها با ۷ میلی‌متر ضخامت روانه بازار شده بود.

در لیست زیر، ابعاد تمام گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را که در پنج سال گذشته عرضه شده‌اند، می‌بینید (برحسب میلی‌متر):

  • گلکسی S20 اولترا: ۱۶۶٫۹ در ۷۶ در ۸٫۸
  • گلکسی S21 اولترا:۱۶۵٫۱ در ۷۵٫۶ در ۸٫۹
  • گلکسی S22 اولترا: ۱۶۳٫۳ در ۷۷٫۹ در ۸٫۹
  • گلکسی S23 اولترا: ۱۶۳٫۴ در ۷۸٫۱ در ۸٫۹
  • گلکسی S24 اولترا: ۱۶۲٫۳ در ۷۹ در ۸٫۶
  • گلکسی S25 اولترا: ۱۶۲٫۸ در ۷۷٫۶ در ۸٫۲ (احتمالی)

مشخصات احتمالی گلکسی S25 اولترا

پرچمدار آتی سامسونگ احتمالاً دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌فوتو نیز آن را همراهی خواهند کرد. همچنین دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر جای خواهد گرفت.

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، باریک‌تر از همیشه

انتظار می‌رود سامسونگ اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را برای پردازش امور مختلف دستگاه خود انتخاب کند. همچنین گلکسی S25 اولترا احتمالاً از رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید ۱۵ پشتیبانی خواهد کرد و هفت‌سال پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه خواهد داد.

ظاهراً سامسونگ ظرفیت باتری نسل قبلی را برای S25 اولترا در نظر گرفته و انرژی این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد شد؛ به‌علاوه پشتیبانی از فست‌شارژ ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم نیز در این دستگاه ارائه می‌شود.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]