ارزانترین هتل های ۵ ستاره استانبول را در سایت بوکینگ پیدا کنید
ارزانترین هتل های ۵ ستاره استانبول را در سایت بوکینگ پیدا کنید
استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست. مقصدی که خیلی‌ها را شیفته و واله خود نموده است.

 بنابراین اگر عزم سفر کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما، استانبول می‌باشد. انتخاب هتل های ۵ ستاره استانبول به شما کمک می‌کند تا اقامت دلچسبی را در این شهر دوست داشتنی تجربه کنید. اقامتی که با دنیایی از خاطره و لذت همراه خواهد بود. در ادامه به معرفی هتل های ۵ ستاره استانبول خواهیم پرداخت. هتل‌هایی که شما را به یک اقامت فراموش نشدنی دعوت می‌کنند.

معرفی هتل‌های ۵ ستاره برتر استانبول

آیا به دنبال یافتن بهترین و ارزانترین هتل های ۵ ستاره استانبول هستید؟ با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید:

به یاد ماندنی ترین خاطرات در هتل هیلتون استانبول بومونتی:

یکی از بهترین هتل های ۵ستاره استانبول، هتل هیلتون استانبول بومونتی است که در مقایسه با سایر هتل‌ها، مساحت بیشتری دارد. از همین رو به عنوان بزرگ‌ترین هتل ۵ ستاره استانبول شناخته شده است. این هتل دارای اتاق‌های VIP و هانی مون است و امکانات لوکس و بی‌نظیری را برای مهمانان تدارک دیده است. مهمانان می‌توانند از امکاناتی همچون استخرهای باز و پوشیده استفاده نمایند. آنها امکان خوردن غذا در رستوران‌های متنوع همراه با غذاهای لذیذ را خواهند داشت.

هم‌چنین این افراد در صورت تمایل می‌توانند از امکانات دیگر مانند حمام ترکی، سونا و باشگاه پرورش اندام بهره ببرند. ضمنا آن‌ها امکان برخورداری از آرایشگاه هتل برای آراستگی و پیراستگی ظاهر خود را خواهند داشت. خدمات خشکشویی نیز به آن‌ها عرضه می‌گردد. علاوه براین امکان عرضه انواع سوغاتی در فروشگاه‌های مخصوص هتل برای مهمانان به وجود آمده است.

هتل رافلز، مرتفع‌ترین هتل ۵ ستاره:

هتل رافلز نیز به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول شناخته شده است. این هتل که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد، امکان رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی را برای مهمانان آسان نموده است. مهمانان با اقامت در این هتل مرتفع می‌توانند زیبایی‌های شهر استانبول از جمله تنگه بسفر را از تراس به نظاره بنشینند.

هتل رافلز استانبول با توجه به امکانات لوکس و عالی خود توانسته در کانون توجه گردشگران قرار گیرد. این هتل از اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه برخوردار می‌باشد. در اتاق‌ها تمامی امکانات ضروری که مهمانان باید از آن‌ها بهره‌مند شوند، وجود دارد. افرادی که در این هتل اقامت گزیده‌اند، نه تنها می‌توانند از امکانات خاص آن بهره‌مند شوند؛ بلکه امکان برخورداری از خدمات دیگر آن همچون سالن یوگا و پرورش اندام، استخرهای باز و پوشیده، حمام ترکی، جکوزی، سالن ماساژ و سالن‌های زیبایی را خواهند داشت. برای بچه‌ها هم مجموعه بازی در نظر گرفته شده است.

هتل گرند جواهر استانبول، محلی دلچسب برای اقامت شما:

آیا از جستجو درباره ارزانترین هتل های ۵ ستاره استانبول خسته شده اید؟ این بار هتلی دیگر تحت عنوان هتل گرند جواهر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اتاق‌های این هتل، همگی دارای ابعاد و ظرفیت بسیاری بوده و کاملا دلبازند. بنابراین با حضور در آن‌ها احساسات مثبتی را تجربه خواهید کرد. این اتاق‌ها امکانات مختلفی همچون میز لوازم آرایشی و بهداشتی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

اگر عاشق خوردن غذاهای بین‌المللی هستید، با حضور در رستوران‌های این هتل، این امکان را خواهید یافت. همچنین حس چشیدن غذاهای لذیذ ترکی را نیز درک خواهید کرد. در ضمن خدمات رنت خودرو در این هتل به شما این امکان را می‌دهد تا خودروهایی را اجاره کرده و با آن‌ها به گشت و گذار در استانبول بپردازید.

هتل گرند جواهر، یکی از بهترین هتل های استانبول

خلق لحظاتی خوش در هتل ماریوت:

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول که مورد استقبال گردشگران واقع شده، هتل ماریوت است. منطقه شیشلی که از مناطق تجاری و اروپایی استانبول به شمار می‌آید؛ این هتل را در خود جای داده است. با اقامت در این هتل، نه تنها خدمات فوق‌العاده با کیفیتی را دریافت خواهید کرد، بلکه می‌توانید لحظاتی خوش و به یاد ماندنی را در فضای لوکس آن تجربه کنید. علاوه براین می‌توان به چشم‌انداز تماشایی این هتل اشاره کرد. چشم اندازی که باعث شده تا چشم‌ها از تماشای مناظر اطراف هتل سیر نشوند.

اگرچه هتل ماریوت استانبول با میدان تقسیم فاصله دارد؛ اما آپشن‌های مثبت آن باعث چشم‌پوشی مهمانان از این موضوع شده است. با اقامت در این مجموعه بی‌نظیر، خدمات امنیتی شبانه روزی را دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید از آرایشگاه آن بهره‌مند شده و یا از خدمات خشک‌شویی استفاده نمایید. خدمات نگهداری از کودک و پارکینگ رایگان نیز بخشی از خدمات شایسته این هتل محسوب می‌شوند.

لذت اقامت در یک فضای مدرن با هتل دیوان:

اگر به دنبال آن دسته از هتل های ۵ ستاره استانبول هستید که در مرکز این شهر واقع شده‌اند؛ می‌توانید هتل دیوان را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید. این هتل به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، به بسیاری از میادین مهم همچون میدان تقسیم، نزدیک می‌باشد. آنچه باعث شکل‌گیری این هتل مدرن شده، دکوراسیون امروزی آن می‌باشد که چشم مهمانان را به خود خیره نموده است. با اقامت در هتل دیوان استانبول، تصویری از یک هتل لوکس و بی‌نقص در ذهن‌تان نقش می‌بندد. استخر سرپوشیده یکی از پوئن‌های مثبتی است که می‌توان نام برد.

تجهیزات باربیکیو نیز به مهمانان لذت کباب کردن مواد پروتئینی همچون مرغ، گوشت و ماهی را داده‌اند. علاقمندان به ورزش می‌توانند با مراجعه به باشگاه بدنسازی، ورزش‌های مورد نظر خود را انجام دهند. ناگفته نماند هتل فوق دارای سرویس‌های ترانسفر شهری و فرودگاهی بوده و رفت‌و‌آمد آسانی را برای مهمانان مهیا نموده است. اگر خواستار تفریح و خوش‌گذرانی بیرون از شهر با خودروهای اجاره‌ای هستید، می‌توانید از خدمات رنت خودرو استفاده کنید.

هتل دیوان، یکی از بهترین هتل های استانبول

معرفی بسته‌های تور ویژه هتل‌های ۵ ستاره استانبول

اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در هتل های ۵ ستاره استانبول هستید؛ اگر هدف‌تان، اقامت در ارزانترین هتل های ۵ ستاره استانبول می‌باشد؛ چرا بسته‌های تور ویژه هتل های ۵ ستاره استانبول را انتخاب نمی‌کنید؟ اقامت در هتلهای استانبول به ویژه هتل های ۵ ستاره در صورتی که سفرتان شخصی انجام شده باشد؛ هزینه گزافی را به دنبال خواهد داشت. لذا بهترین راه، رزرو تورهای استانبول است. امکان رزرو هتل های ۵ ستاره استانبول در سایت بوکینگ برای همه به وجود آمده و شما هم می‌توانید از این فرصت طلایی، کمال بهره را ببرید. یکی از آیتم‌های پیشنهادی در این باره، تور استانبول هتل پنج ستاره All و Uall است که دو پرواز داخلی و خارجی برای آن در نظر گرفته شده است. مبدا آن تهران و مقصد استانبول می‌باشد. باید توجه داشته باشید قیمت پروازهای داخلی در این تورها کمتر است.

گزینه پیشنهادی دیگر، تور لحظه آخری استانبول است. با رزرو این تور، موفق به اخذ ارزان‌ترین هتل های ۵ ستاره استانبول خواهید شد. تورهای لحظه آخری دارای ۲۰ الی ۵۰ درصد قیمت کمتر بوده و به فاصله یک روز یا چند ساعت تا پرواز برای مسافرانی که از تور اصلی جا مانده‌اند؛ در نظر گرفته می‌شوند. شاید قیمت تورهای لحظه آخری هتل های ۵ ستاره استانبول، ارزان‌تر باشد؛ اما این موضوع هیچ ارتباطی به خدمات و کیفیت هتل ندارد. در هر حال، خدمات و کیفیت همان‌قدر بالاست.

تنها قسمت متفاوت ماجرا اینجاست که این تورها در لحظه آخر برگزار گردیده و باعث پر شدن ظرفیت پرواز می‌شوند. بنابراین اگر تاکید بسیاری بر خرید ارزانترین تور هتل های ۵ ستاره استانبول دارید؛ می‌توانید از آفرهای لحظه آخری استفاده کنید. در ادامه هتل هایی که در بسته‌های تور ویژه هتل‌های ۵ ستاره استانبول وجود داشته و امکان رزرو آنها مهیا گشته را نام خواهیم برد:

هتل ۵ ستاره گرند جواهر، استانبول هتل ۵ ستاره هیلتون، هتل ۵ ستاره ریکسوس، هتل دیوان استانبول، هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول، هتل فور سیزن بسفروس، هتل چراغان پالاس کمپینسکی، هتل شانگری لا بسفر، هتل گرند تارابیا و هتل رادیسون بلو شیشلی.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]