انتقال علیزاده به تراکتور منتفی شد
انتقال علیزاده به تراکتور منتفی شد

انتقال هافبک گل گهر به تراکتور رسماً منتفی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اخبار داغ نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ‌برتر توجه فوتبالی‌ها را به خود معطوف کرده و در این میان شایعات هم به گوش می‌رسد.
تراکتور تا این جای کار و بعد از معرفی دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی، از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان جدیدترین خرید هایش رونمایی کرد.
به گزارش ایسنا، علیرضا علیزاده نامی بود که به عنوان سومین خرید تی‌تی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی از آن یاد می‌شد. حتی برخی رسانه‌ها از قطعی شدن حضور هافبک دفاعی ۳۱ ساله گل گهر در تراکتور خبر دادند.
اما علیرضا علیزاده لحظاتی پیش در پیامی در صفحه اجتماعی خود حضورش در تراکتور را منتفی اعلام کرد.
علیزاده در این پیام نوشت:
«بعد از چند سال افتخار پوشیدن پیراهن تیم فوتبال گل گهر و لطفی که همیشه از سوی مدیریت و هواداران خونگرم این باشگاه حرفه ای نصیبم شد امسال تصمیم گرفتم با پایان قراردادم در فضایی جدید به دوران فوتبالی خود ادامه دهم.
از این رو هفته گذشته بعد از مذاکره با باشگاه تراکتور با این باشگاه بزرگ و پرطرفدار به توافق رسیدم و قرارداد اولیه را امضا کردم اما بعد از این اتفاق متوجه شدم که طبق قوانین جدید فدراسیون باشگاه گل گهر قرارداد فصل بعدم را در فدراسیون به ثبت رسانده است و با این شرایط جدایی ام از گل گهر فقط منوط به دریافت رضایت نامه از این باشگاه بود.
علی رغم مذاکراتی که با مدیران گل گهر برای رفتم به تراکتور داشتم با جدایی ام مخالفت شد و به همین دلیل قسمت نشد به تبریز بروم از این رو برای تیم بزرگ تراکتور و هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و در فصل جدید نیز با افتخار پیراهن گل گهر را بر تن خواهم کرد و مثل گذشته همه تلاشم را خواهم کرد که با کسب بهترین نتایج باعث خوشحالی هواداران گل گهر و مردم عزیز سیرجان شویم»

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]