بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: با بودجه ۱۲۰۰میلیارد تومانی که وزارت ورزش برای بازسازی ورزشگاه آزادی تزریق کرده است، بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی تا شهریور به پایان خواهد رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی نصیبی، مدیر ورزشگاه آزادی در پاسخ به این پرسش که بازسازی ورزشگاه آزادی چه زمانی به پایان خواهد رسید؟ اظهار کرد: با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که وزارت ورزش برای بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده است بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی که از ابتدای سال شروع شده طی صحبتی که با پیمانکار پروژه داشتیم تا شهریورماه به پایان خواهد رسید.
وی گفت: این بازسازی شامل جایگاه خبرنگاران، صندلی گذاری، سکوها و.. است که سعی داریم با سرعت بخشیدن به کار بازسازی ضلع غربی ورزشگاه را برای رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی و ‌تیم‌ملی آماده کنیم.
مدیر ورزشگاه آزادی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بازسازی سایر بخش‌های آزادی را نیز با بودجه تخصیص یافته آغاز خواهید کرد یا خیر؟ افزود: فعلا با بودجه‌ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان تخصیص پیدا کرده به دنبال آن هستیم که زودتر روند بازسازی ضلع غربی را به پایان برسانیم تا مشکلی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نداشته باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]