مدیران استان آذربایجان شرقی صادق باشند/ در این راه سخت همه دست مرا بگیرند
مدیران استان آذربایجان شرقی صادق باشند/ در این راه سخت همه دست مرا بگیرند

تبریز- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز گفت: بسیار سخت است که بجای سرورم، محبوبم و رفیقم حضرت آیت الله شهید آل هاشم باشم، در این راه از همه می‌خواهم که دست مرا بگیرند.

اقتصاد آنلاین – گروه استان ها: حجه الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز، افزود: خدا شاهد است که به هر دری زدم تا این مسئولیت بسیار سنگین را به عزیز دیگری محول کنند، اما نشد و گاهی احساس کردم که این اصرار بنده به مرز بی ادبی می‌رسد، اما وقتی آقای گلپایگانی فرمودند که حضرت آقا خودشان تاکید دارند تا این مسئولیت را بپذیرم، امر ایشان را بر دیده منت گذاشته و حکم ایشان را بالای سرم گذاشتم و امیدوارم در این راه و مسئولیت بسیار سنگین روسفید باشم. وی ادامه داد: بسیار سخت است که بجای سرورم، محبوبم و رفیقم حضرت آیت الله شهید آل هاشم باشم، در این راه از همه می‌خواهم که دست مرا بگیرند و همراه این حقیر باشند تا کارها خوب پیش برود.
برای اینکه بتوانیم شرایط استان را به بهترین نحو پیش ببریم با من صادق باشید
امام جمعه جدید تبریز گفت: ما هر چه داریم از امام حسین است و از عاشورا است و انشاالله خداوند کمک کند تا همه ما در مسیر امام حسین علیه السلام قدم برداریم.حجه الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز، افزود: خدا شاهد است که به هر دری زدم تا این مسئولیت بسیار سنگین را به عزیز دیگری محول کنند، اما نشد و گاهی احساس کردم که این اصرار بنده به مرز بی ادبی می‌رسد، اما وقتی آقای گلپایگانی فرمودند که حضرت آقا خودشان تاکید دارند تا این مسئولیت را بپذیرم، امر ایشان را بر دیده منت گذاشته و حکم ایشان را بالای سرم گذاشتم و امیدوارم در این راه و مسئولیت بسیار سنگین روسفید باشم. وی ادامه داد: بسیار سخت است که بجای سرورم، محبوبم و رفیقم حضرت آیت الله شهید آل هاشم باشم، در این راه از همه می‌خواهم که دست مرا بگیرند و همراه این حقیر باشند تا کارها خوب پیش برود. وی خطاب به مدیران استان گفت: برای اینکه بتوانیم شرایط استان را به بهترین نحو پیش ببریم با من صادق باشید. امام جمعه جدید تبریز گفت: ما هر چه داریم از امام حسین است و از عاشورا است و انشاالله خداوند کمک کند تا همه ما در مسیر امام حسین علیه السلام قدم برداریم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]