افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی «تپسی»
افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی «تپسی»

هیئت‌مدیره تپسی افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی این شرکت را تصویب کرد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته بوده و سرمایه شرکت را از ۲۴۶ میلیارد تومان به ۲ هزار میلیارد خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، شروع ۱۴۰۲ برای تپسی رویایی آغاز شد؛ چرا که هم اردیبهشت و خرداد رکورد درآمدی خود را جابه‌جا کرد و هم پیشنهاد افزایش سرمایه ۷۱۲ درصدی به تصویب هیئت مدیره رسید.
رکوردی که جابه‌جا شد!
بررسی درآمدهای حاصل شده «تپسی» در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که روند صعودی خارق‌العاده‌ای را در پیش گرفته است! به طوری که بیشترین درآمد ماهانه این شرکت در سال ۱۴۰۱، ۸۰ میلیارد تومان و برای سال ۱۴۰۲ ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است. نکته جالب این‌که در سنوات گذشته بیشترین درآمد شناسایی شده مربوط به اسفند و کمترین آن نیز مربوط به ۳ ماهه اول سال بوده‌است. اما سال ۱۴۰۳ برای تپسی جور دیگری آغاز شد و در ماه‌هایی که انتظار بازتاب عملکرد مطلوب از تپسی نمی‌رفت، رکورد درآمدی خود را در ۲ ماهه متوالی شکست!

افزایش سرمایه جذاب ۷۱۲ درصدی!
گسترش تکنولوژی در دنیا با سرعت خیره‌کننده‌ای در حال افزایش است. این رشد به حدی است که شرکت‌های ارائه کننده خدمات سخت‌افزاری و نرم افزاری بازدهی‌های بی سابقه‌ای را عاید سهامداران خود کردند؛ رشدهایی که هیچ وقت مشابه آن نبوده است.
با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد گروه صنعتی گلرنگ نیز آینده‌ای در حوزه اقتصاد دیجیتال متصور است چرا که هدف از افزایش سرمایه «تپسی»، توسعه کسب‌وکار شرکت در ابعاد مختلف و همچنین برنامه‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه سرویس‌های جدید عنوان شد. این یعنی گروه گلرنگ کار توسعه تپسی رو آغاز کرده و احتمالا شاهد رخدادهای مثبتی در این حوزه در داخل کشور نیز باشیم.
در آخر باید گفت، مضاف طرح توسعه‌ی پیش‌روی تپسی که می‌تواند ارزش افزوده‌های زیادی را برای شرکت به ارمغان آورد، افزایش سرمایه به روش سود انباشته به این دلیل که پس از باز شدن نماد، قیمت سهم مستعد رشد می‌شود و به سهامداران سود خوبی تعلق می‌گیرد، بهترین نوع افزایش سرمایه از نگاه سهامداران است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]