جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 51513
  • 08 نوامبر 2023 - 22:58
  • 49 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو برای ورود وارداتی‌ها آماده نیست؛ نوسان قیمت در میان داخلی‌ها + جدول

بازار خودرو برای ورود وارداتی‌ها آماده نیست؛ نوسان قیمت در میان داخلی‌ها + جدول
بازار خودرو برای ورود وارداتی‌ها آماده نیست؛ نوسان قیمت در میان داخلی‌ها + جدول

اکوایران: پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز نوسان یک تا سه میلیون تومان را تجربه کردند و با این شرایط شاهد ناآرامی در بازار خودرو بودیم.

به گزارش اکوایران؛ نوسان نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازارخودرو بلاتکلیفی در بازار را به آن نسبت می‌دهند و معتقدند بالا و پایین شدن قیمت دلار موجب شده تا بازار خودرو هم روزهای ناآرامی را تجربه کند.

 سردگمی بازار خودروهای داخلی در حالی که به گفته فعالان بازار خودرو، این بازار با قیمت‌گذاری برخی مدل واردتی هم آرام نگرفت و امروز هم شاهد نوسان اندک قیمت در میان پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار بودیم. این روند در حالی رقم خورده که با قیمت گذاری برخی خودروهای وارداتی بازار باید کم کم برای ورود خودروهای وارداتی آماده شود، اما شواهد نشان می‌دهد بازار داخلی‌ها هنوز آماده این ورود نیست و با این شرایط معامله در بازار خودرو‌های داخلی در کمترین سطح صورت می‌گیرد.  

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز «تارا اتوماتV2» بیشترین کاهش قیمت را داشت و به افت ۳ میلیونی راهی بازار شد. سایر محصولات ایران خودرو هم با کاهش ۲ تا ۳ میلیونی راهی بازار شدند و «دنا پلاس ۶ دنده توربو» تنها خودرویی بود که امروز در میان ایران خودرویی‌ها تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۳ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی ۲ میلیون تومانی داشت. «هایما S8 پلاس» هم که دیروز امروز با افت ۲ میلیونی راهی بازار شد و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از افت ۳ میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد این خودرو امروز ۷۷۵ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت اما «دنا پلاس توربو اتومات» با رشد یک میلیون تومان ۸۰۹ میلیون قیمت خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۲ میلیونی داشت.

اکو00000 17

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 28 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

تست باتری خودرو و تعویض آن 27 آوریل 2024
کیان باتری | خرید اینترنتی باتری ماشین | فروش باطری خودرو

تست باتری خودرو و تعویض آن

به طور متوسط باتری خودرو بین 3 تا 5 سال دوام می آورد. عادات رانندگی شما می تواند روی عمر باتری ماشین شما تأثیر بگذارد. عوامل متعددی می تواند بر عمر باتری خودرو تأثیر بگذارد مانند سرمای بیش از حد، لرزش، دینام و غیره. اگر مدت زیادی از عمر باتری شما می گذرد و قصد دارید به سفر خارج از شهر برودید قبل از استارت زدن خودرو، بهتر است ابتدا باتری را تست کنید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.