سهم فاوا به زودی وارد لوایح بودجه می‌شود
سهم فاوا به زودی وارد لوایح بودجه می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در همایش توسعه هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی بر اهمیت نقش مراکز فاوا در امور اداری و اجرایی کشور اشاره کرد.

به گزارش بازار، امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی در همایش توسعه هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی اظهار کرد: امروزه محور اصلی همه امور در هر مجموعه‌ای فاوا است و اهمیت آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
وی افزود: به دلیل افزایش روز افزون وابستگی خدمات به شبکه‌های سایبری، امنیت مهم‌ترین رکن فاوا است و به خاطر نیاز به تدبیر در برابر تهدید در این وابستگی نقش فاوا پررنگ‌تر می‌شود.
غفاری بر اهمیت نقش مراکز فاوا در امور اداری و اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک سهم فاوا در لوایح بودجه دیده می‌شود و جایگاه خود را در همه عرصه‌های تصمیم گیری باز می‌کند.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: جبهه اصلی تقابل با دشمنان در حوزه سایبری و فاوا است. به همین خاطر نیازمند هم افزایی ویژه در این حوزه هستیم.
وی با بیان اینکه کارکنان عرصه فاوا در وزارت راه و شهرسازی، شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات کل با فعالیت در این حوزه به معنی واقعی کلمه در حال جهاد و ایثار هستند، گفت: کارکنان عرصه فاوا با جهاد و ایثار به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به نحو شایسته هستند و وظیفه ما پشتیبانی از همکاران این حوزه است.
دستگاه‌های تابعه به استانداردهای مدنظر وزارت راه و شهرسازی در حوزه امنیت فضای سایبری دست یابند
غفاری در ادامه یادآور شد: دستگاه‌های تابعه باید به استانداردهای مدنظر وزارت راه و شهرسازی در حوزه امنیت فضای سایبری دست یابند تا دچار اعمال محدودیت نشوند.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه پنجره واحد کسب و کارها گفت: این اقدام خدمت به خلق الله و مورد تاکید رئیس جمهوری شهید قرار داشت. باید توجه داشت زمانی به وظایف خود عمل کرده‌ایم که مردم با مراجعه کمتر و در اسرع وقت به خدمات مورد نیاز خود دست یابند.
در ادامه با ارائه لوح تقدیر به نمایندگان حاضر در این همایش از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه‌ها در حوزه فاوا قدردانی شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]