رگبار و رعد و برق در نوار شمالی کشور| باد و گردو خاک در تهران
رگبار و رعد و برق در نوار شمالی کشور| باد و گردو خاک در تهران

بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی امروز برخی از مناطق کشور با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد و تهران با احتمال گرد و خاک رو به رو خواهند بود.

به گزارش بازار، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز پنجشنبه( ۲۱ تیرماه) در برخی مناطق شمال غرب ارتفاعات رشته کوه البرز بویژه در مازندران سمنان برخی مناطق گلستان و خراسان شمالی، همچنین در ارتفاعات غرب و جنوب کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.
همچنین، امروز تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت ها افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک خواهد داشت. دمای هوای این استان نیز تا فردا سه درجه کاهش پیدا می کند.
فردا (جمعه،۲۲ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در مازندران ارتفاعات شمالی استانهای البرز و تهران در برخی نقاط مازندران گلستان و سمنان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی از طرفی در ارتفاعات جنوب کرمان ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس نیز بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.
همچنین در پاره ای از این نقاط ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست. در ضمن کاهش نسبی دما در سواحل شمالی شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز رخ می دهد.
شنبه (۲۳ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق انتظار می رود. یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می شود و در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود.
طی پنج روز آینده در برخی مناطق استانهای واقع در شمال شرق شرق جنوب شرق مرکز و دامنه های جنوبی البرز همچنین در جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود. سه روز آینده شرق دریای عمان و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]