اصلاح روندها نباید قربانی گزارشات روزمره شوند
اصلاح روندها نباید قربانی گزارشات روزمره شوند

مهدی صولی، مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی سینا گفت:به اهداف کوتاه مدت اکتفا نکنید بلکه برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که با اصلاح زیرساخت ها و بازبینی فرایندها موفقیت آتی شرکت تضمین شود.

به گزارش بازار، مهدی صولی، مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی سینا گفت:به اهداف کوتاه مدت اکتفا نکنید بلکه برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که با اصلاح زیرساخت ها و بازبینی فرایندها موفقیت آتی شرکت تضمین شود تا مدیران آینده درگیر مشکلات فعلی نباشند و زنجیره انتقال مشکلات قبلی و سنواتی به ادوار بعدی مدیریتی، در یک نقطه متوقف شود.
در نشست ارزیابی عملکرد پاک و بهنوش و زمزم و گوشتیران و پاکدیس و چند شرکت دیگر هلدینگ، صولی افزود: اصلاح روندها و شفاف کردن عملکرد بر اساس واقعیات موجود نباید قربانی گزارشات روزمره شوند و باید تمام تمرکز را بر این بگذارید تا شرکت‌ها در همه شاخص‌های عملکردی به سمتی سوق یابند که شایسته قدمت و اصالت نشان‌های تجاری پرسابقه‌ و محبوب مردم باشد. در این مسیر، هم از نظرات و انتقادات کارشناسی استقبال کنید و هم نباید نگران برخی بی‌اخلاقی‌ها بود، زیرا شفافیت و صداقت هزینه دارد.
معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی هلدینگ هم ضمن ارائه وضعیت عملکردی شرکتها گفت: سود قبل از کسر مالیات هلدینگ در سه ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]