سور و سات باغداری را برای شما فراهم آورده ایم، بهترین نهال های بادام بازار ایران را از ما بخواهید
سور و سات باغداری را برای شما فراهم آورده ایم، بهترین نهال های بادام بازار ایران را از ما بخواهید
باغداری یکی از پرسودترین مشاغل در ایران به شمار می رود، به شرط آنکه بهترین نهال های بادام را برای کاشت در باغستان خود انتخاب کنید. متاسفانه امروزه در بازار نهال ایران، نهال های بی کیفیت بسیاری عرضه می شوند و همین موضوع هم باعث شده بسیاری از باغداران تازه کار سرمایه خود را از دست دهند.

با این اوصاف اگر شما می خواهید باغداری موفق شوید، نگران نباشید؛ چرا که به جای خوبی مراجعه کرده اید. در این مطلب ضمن ارائه اطلاعاتی در رابطه با نحوه انتخاب بهترین نهال های بادام، یکی از معتبرترین نهالستان های ایران را هم به شما معرفی می کنیم. همراه ما باشید.

با انتخاب نهال های پیوندی بادام ریسک باغداری را کاهش دهید

یکی از نکاتی که متاسفانه بسیاری از باغداران نسبت به آن بی تفاوت هستند، خرید نهال های پیوندی است. کارشناسان خبره نهالوند، ویکی پدیا، ویکی هو و ویکی کشاورز معتقدند که نهال های پیوندی نسبت به نهال های دیگر از محبوبیت بیشتر و مزایای قابل توجه تری برخوردارند. ویژگی های زیر پوئن های مثبت نهال های پیوندی به شمار می بریم.

  • مقاومت نهال های پیوندی در برابر سرما فوق العاده است و به جرات می توان گفت نهال های پیوندی از مناسب ترین نهال ها برای کاشت در مناطق سردسیری هستند.
  • اکثر نهال های پیوندی در دسته نهال های پاکوتاه قرار می گیرند و همین مسئله موجب شده که باغداران بتوانند راحت تر به آن رسیدگی کرده و به شاخه های بالایی دسترسی داشته باشند.
  • نهال های پیوندی علاوه بر مقاومت در برابر سرما از مقاومت قابل توجهی در برابر بیماری ها و آفت ها هم  برخوردارند.
  • ریشه زایی نهال های پیوندی فوق العاده است؛ از همین رو معمولا باغداران کود کمتری برای این نهال ها استفاده می کنند.

نهال های بادام زیر، نمونه هایی پربار از نهال های بادام در بازار نهال ایران هستند

نمونه هایی پربار از نهال های بادام در بازار نهال ایران

به نقل از منابع معتبر نامبرده، نهال های بادامی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم از پربارترین نهال های بادام موجود در دنیا هستند.

نهال های بادام آذر

این نهال ها در میان باغداران ایرانی محبوبیت خاصی دارند؛ چرا که اولا می توان آن ها را در ارتفاع ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ متری بالاتر از سطح دریا کاشت. دوما اینکه نهال های آذر مقاومت بالایی در برابر سرما و بیماری ها از خود نشان می دهند؛ از همین رو شاید میزان محصول تولید شده توسط این نهال ها حتی به ده کیلوگرم هم نرسد؛ اما طعم خوب و کیفیت بالای بادام های آذر موجب شده باغداران برای خرید و کاشت آن ها مشتاق باشند.

نهال های آذر معمولا باید در فاصله ای با ابعاد ۴×۴ از دیگر نهال ها کاشته شوند تا ریشه آن ها به نور و مواد معدنی کافی دسترسی پیدا کند.

نهال های بادام تونو

این نهال ها به نسبت نهال های آذر محصول بیشتری تولید می کنند و همین موضوع هم باعث شده باغدارن نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشند. نهال های تونو ۱۰ کیلوگرم بادام خوش طعم تولید می کنند و می توانند در آینده سود بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشند، به خصوص اینکه نهال های تونو مقاومت خوبی هم در برابر سرما و دیگر عوامل زیست محیطی از خود نشان می دهند.

برای آنکه نهال های تونو به خوبی رشد کنند و به محصول دهی برسند، بهتر است که آن ها در مناطقی که ارتفاع آن ها از سطح دریا چیزی حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ متر است، کاشت. ضمن اینکه آبیاری متداوم هر ۲۰ روز یک بار هم برای این نهال ها کاملا ضروری به نظر می رسد. 

نهال های بادام فرانیس

نهال های فرانسوی فرانیس، درست همانند کشور زادگاه خود در میان ایرانیان محبوبیت زیادی دارند. اگر بخواهیم یک لیست از محبوب ترین و پر بازده ترین نهال های بادام معرفی کنیم، بدون شک نهال های فرانیس جایگاه اول را با تولید ۱۵ کیلوگرم بادام اذعان خود می کنند.

نهال های فرانیس علاوه بر محصول دهی فوق العاده از کیفیت خوب و مقاومت بالایی در برابر سرما و بیماری برخوردارند و همین موضوع هم آن را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است.

بهتر است اگر می خواهید نهال های فرانیس شما به محصول دهی برسند، هر ۲۰ روز یکبار به شکل مرتب آن ها را آبیاری کنید.

جیب خود را با کاشت نهال های بادام پر پول کنید

جیب خود را با کاشت نهال های بادام پر پول کنید

اگر بخواهیم درستی این مسئله را اثبات نماییم، باید به دو مورد زیر اشاره کنیم.

نهال های بادام در زمینه های گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، میوه این نهال ها بسیار ارزشمند است و از آن در آجیل ایرانی استفاده می کنند و فواید بسیاری هم دارد. از آن گذشته روغن بادام هم از دیگر محصولات بسیار محبوب در طب سنتی است و وجود آن امروزه در میان وسایل بسیاری از کمپانی های تولید کننده لوازم مراقبتی دیده می شود.

علاوه بر این شما نیازی نیست برای احداث یک باغ بادام هزینه زیادی صرف کنید؛ به عبارت دیگر سرمایه گذاری در این بخش کم هزینه از سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند خرید ماشین و ملک است و بدون شک با توجه به میزان سود سالانه به شکل مداوم ارزشش را خواهد داشت.

نهال های شناسنامه دار را از نهالوند تهیه نمایید

نهالستان نهالوند همان نهالستانی است که ما به شما قول معرفی آن را داده بودیم، این نهالستان از بهترین نهالستان های موجود در ایران و خاورمیانه است و بدون شک شما می توانید با مراجعه به آن بهترین نهال های بادام را تهیه کنید.

برای این منظور هم نیازی به مراجعه حضوری نیست و تنها کافی است که شما آدرس اینترنتی nahalvand.com را در مرورگر خود جست و جو نمایید. با خرید نهال بادام از نهالوند می توانید از پوئن های مثبتی که این نهالستان به مشتریانش ارائه می دهد، بهره مند شوید.

  • ارسال نهال های بادام به سراسر نقاط ایران
  • عرضه نهال های پیوندی و شناسنامه دار
  • عرضه نهال ها به همراه کارت سلامت و کارت قرنطینه
  • ارائه ضمانت نامه به مدت دو سال
  • تنوع بالا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • مشاوره رایگان 

پیشینه فوق العاده نهالوند در عرضه نهال

پیشینه فوق العاده نهالوند در عرضه نهال

نهالوند در طی سال های فعالیت خود توانسته توجه بسیاری از باغداران را به خود جلب کند. این نهالستان حتی از مجوزهای سازمان جهاد کشاورزی هم بهره مند است و این نشان می دهد که نه تنها باغداران بلکه خبره ترین کارشناسان ایران هم کیفیت نهال های نهالوند را تضمین می کنند. 

ارتباط با ما : ۰۹۱۴۴۸۰۱۹۳۰۰۹۱۴۴۸۰۱۹۴۰

آذربایجان غربی، میاندوآب کیلومتر ۲ جاده مهاباد ۲۰۰ متر بالاتر از سیمین بال نهالستان نهالوند

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]