وام ۱۰ میلیونی اربعین آماده واریز شد + شرایط دریافت
وام ۱۰ میلیونی اربعین آماده واریز شد + شرایط دریافت

زائرانی که به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند، تا پایان مردادماه می‌توانند با ارائه یک فقره چک صیادی یا فیش کسر از حقوق به عنوان ضمانت به سامانه عمود صفر مراجعه و به صورت آنلاین در طرح عمود صفر ثبت نام کنند. فعال‌سازی این بسته نیز در طول پنج روز کاری انجام خواهد شد.

طرح عمود صفر به زائران این فرصت را می‌دهد که از کمک هزینه سفر اربعین بهره‌مند شوند و از خدمات بیمه در این سفر استفاده کنند. هر زائری که در این طرح ثبت‌نام کند، مبلغ ۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی به عنوان کمک هزینه سفر دریافت کرده و همچنین می‌تواند از یک میلیون تومان خدمات بیمه‌ای در برابر خطرات سفر بهره‌مند شود.

به علاوه با استفاده از این طرح، کیف پول مسافران کربلا در سامانه بیمه‌ای دال یک میلیون تومان شارژ می‌شود و آنها می‌توانند از اعتبار این کیف پول برای استفاده از خدمات بیمه‌ای همچون بیمه آتش‌سوزی، بیمه موبایل، بیمه عمر و بیمه بدنه خودرو استفاده کنند. بازپرداخت این وام ۱۲ماهه است و وام گیرنده ماهانه ملزم به بازپرداخت ۹۸۵ هزار تومان قسط است.

شرایط دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی اربعین چیست؟

زائرانی که به شبکه بانکی بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند، تا پایان مردادماه می‌توانند با ارائه یک فقره چک صیادی یا فیش کسر از حقوق به عنوان ضمانت به سامانه عمود صفر مراجعه و به صورت آنلاین در طرح عمود صفر ثبت نام کنند. فعال‌سازی این بسته نیز در طول پنج روز کاری انجام خواهد شد.

مراحل ثبت نام وام عمود صفر

متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا وارد سایت عمود صفر شوند و پس از کلیک روی گزینه ثبت نام کلیک، تعداد نفرات و اطلاعات هویتی زائران را وارد کنند. شخص متقاضی باید در مرحله بعد، تصویر چک صیادی یا ضمانت‌نامه را بارگذاری کند و هزینه پیش پرداخت را بپردازد. بعد از انجام تمام این مراحل، باید اصل چک از طریق پست به مقصد انتخابی سامانه عمود صفر ارسال شود.

فروش بلیط هواپیمای اربعین آغاز شد

با توجه به اعلام ایران‌ایر، فروش بلیت‌های پروازهای اربعین حسینی ۱۴۰۳ با نام “هما” به مقصد فرودگاه نجف برای بازه زمانی از ۲۴ مردادماه تا ۹ شهریورماه امسال، از عصر امروز ۱۵ مرداد آغاز می‌شود.

بلیت این پروازها صرفا در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود. نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف ۵ میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

ایران‌ایر به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی نموده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.

 

هما اعلام کرده این شرکت فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سو استفاده کنندگان در این زمینه باشند.

 آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در حالی از عرضه محدود بلیت پروازهای اربعین توسط دو شرکت هواپیمایی طی امروز خبر داد که هواپیمایی زاگرس حدود ۳۰۰ بلیت پرواز تهران- نجف را تاکنون فروخته است.

مقصود اسعدی سامانی با اشاره به آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۳ از امروزف اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی زاگرس وایرتور امروز فروش بلیت پروازهای اربعین را شروع کردند.

وی با بیان این‌که عرضه -بلیت- محدود است، افزود: به‌دلیل حجم تقاضا، بلیت‌های عرضه شده به سرعت فروش رفت.

وی یادآور شد: سایر شرکت‌های هواپیمایی طی هفته جاری و پس از اخذ مجوزها، فروش بلیت پروازهای اربعین را شروع می‌کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد:‌ در حال حاضر هواپیمایی ایرتور در مسیرهای تبریز- بغداد، تهران-بغداد، رشت-بغداد، اراک-بغداد، مشهد- بغداد در حال عرضه بلیت پروازهای اربعین است.

سامانی یادآور شد: زاگرس حدود ۳۰۰ بلیت پرواز تهران- نجف را تاکنون فروخته است.

منبع:

تجارت نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]