سیستم پرداخت خودکار خلافی خودرو و عوارض طرح ترافیک در آیتول
سیستم پرداخت خودکار خلافی خودرو و عوارض طرح ترافیک در آیتول
سیستم پرداخت خودکار خلافی خودرو و عوارض طرح ترافیک در آیتول، سرویسی جدید است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری، خلافی خودرو و عوارض طرح ترافیک خود را به‌صورت خودکار پرداخت کنند.

برای استفاده از این سرویس، کاربران باید ابتدا در سایت یا اپلیکیشن آیتول ثبت‌نام و سپس اطلاعات خودرو خود را وارد کنند. پس از آن با شارژ کیف پول آیتول، امکان پرداخت خودکار خلافی و عوارض فراهم خواهد شد.

سیستم پرداخت خودکار بدهی‌های خودرو در آیتول

  • همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، سامانه خدمات جامع خودرو آیتول، سیستم پرداخت خودکار مربوط به بدهی‌های خودرو را فعال کرده است تا هموطنان نیازی به صرف وقت و پیگیری شخصی این امور نداشته باشند. هوشمند بودن این سیستم پرداخت کمک می‌کند تا امور مربوط به پرداخت‌ها و بدهی‌های خودرو شما، همیشه بدون مشکل و اختلال پیش برود. سیستم پرداخت خودکار آیتول به‌صورت زیر کار می‌کند:
  • آیتول هر ماه خلافی و عوارض طرح ترافیک خودرو کاربران خود را استعلام می‌کند. با پرداخت خلافی آیتول، دیگر نیازی نیست که شما به دنبال استعلام و پرداخت خلافی خودرو خود باشید.
  • در صورتی که خلافی یا عوارضی برای خودرو کاربر وجود داشته باشد، آیتول آن را به‌صورت خودکار پرداخت می‌کند.
  • کاربر می‌تواند در هر زمان از طریق سایت یا اپلیکیشن آیتول، وضعیت پرداخت خودکار خود را مشاهده کند. به‌طور مثال اگر درخصوص پرداخت جریمه طرح ترافیک کنجکاو باشید، به راحتی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن آیتول، وضعیت آن را مشاهده کنید.

مراحل فعال کردن پرداخت خودکار خلافی و عوارض طرح ترافیک آیتول

برای فعال کردن پرداخت خودکار خلافی و عوارض طرح ترافیک در آیتول، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱٫ به سایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.

۲٫ در منوی سمت راست، روی گزینه «خودروی من» کلیک کنید.

۳٫ سپس روی گزینه «پرداخت خودکار» بزنید.

۴٫ اطلاعات خودرو خود را وارد کنید.

۵٫ حال باید شارژ کیف پول آیتول خود را انجام دهید.

۶٫ در مرحله آخر روی گزینه «فعال کردن پرداخت خودکار» کلیک کنید.

در صورتی که مشکلی در فعال کردن پرداخت خودکار داشته باشید، می‌توانید از پشتیبانی آیتول کمک بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مزایای استفاده از سیستم پرداخت خودکار آیتول

مزیت‌های استفاده از سیستم پرداخت خودکار آیتول عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری
  • پرداخت به‌موقع خلافی و عوارض
  • جلوگیری از افزایش جریمه‌های دیرکرد (به‌طور مثال با پرداخت خودکار عوارض آزادراهی، از جریمه شدن بعد از اتمام مهلت پرداخت جلوگیری خواهد شد)

به این ترتیب با استفاده از سیستم پرداخت خودکار آیتول می‌توانید به راحتی و بدون دردسر، خلافی و عوارض خودرو خود را پرداخت کنید.

کلام آخر

همان‌طور که در این مطلب مشاهده کردید، سیستم پرداخت خودکار خلافی خودرو و عوارض طرح ترافیک در آیتول، امکانی فوق‌العاده است که شما را از پیگیری این موارد بی‌نیاز می‌کند؛ به ‌این ترتیب نگرانی نخواهید داشت که بدهی‌های خودرو انباشته شوند. کافی است کیف پول آیتول را شارژ کنید و دیگر به مبلغ خلافی خودرو و جریمه عوارض طرح ترافیک فکر نکنید!

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 3 میانگین: 3.7]