رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره روش‌های مبارزه با موش در شهرداری به اکوایران می گوید: راجع به موش مطالعات زیادی می‌شود. یکی از کارهایی که انجام دادیم این است که دو سه شرکت دانش‌بنیان را وارد کردیم که روی این موضوع کار کنند و اتفاقات خوبی هم افتاد. آنها این کار […]

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره روش‌های مبارزه با موش در شهرداری به اکوایران می گوید: راجع به موش مطالعات زیادی می‌شود. یکی از کارهایی که انجام دادیم این است که دو سه شرکت دانش‌بنیان را وارد کردیم که روی این موضوع کار کنند و اتفاقات خوبی هم افتاد. آنها این کار را در منطقه ۱۲ به صورت پایلوت اجرا کردند. کاری که تا امروز انجام دادند، نتیجه‌اش تقریبا خوب بوده، ولی برای ما قانع کننده نیست؛ یعنی همچنان اثربخشی لازم را ندارد.
به گفته او درباره موضوع موش بایستی سموم جدید را امتحان کنیم. با مشکلاتی رو به رو هستیم و باید بحث‌های زیست محیطی را در نظر بگیریم. نمی‌شود هر سمی را استفاده کرد چرا که ممکن است سم به آب‌های زیرزمینی آسیب جدی بزند و بی مهابا نباید کارهایی خارج از قاعده انجام داد. این کار باید با ملاحظاتی انجام ‌شود. البته امروز وضع‌مان خیلی بد نیست و اوضاع تحت‌کنترل است، اما رضایت‌بخش نیست.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]