در همان سال برنامه چهارم شهرداری هم از طرف شورا تصویب شد که در آن برخی شعارها و‌ وعده‌های اولیه شهردار گنجانده نشد. در برنامه شهردار که اعضای شورا به آن رای داده بودند از دو طبقه کردن همت و پایان پروژه شهید شوشتری بود تا ایجاد خط تراموا و تونلی که بزرگراه امام علی […]

در همان سال برنامه چهارم شهرداری هم از طرف شورا تصویب شد که در آن برخی شعارها و‌ وعده‌های اولیه شهردار گنجانده نشد. در برنامه شهردار که اعضای شورا به آن رای داده بودند از دو طبقه کردن همت و پایان پروژه شهید شوشتری بود تا ایجاد خط تراموا و تونلی که بزرگراه امام علی را به فشم می‌رساند‌. 

برخی از این پروژه‌ها در برنامه ۴ ساله چهارم شهر تهران قرار نگرفت. با وجود اینکه که اعضای شورا به این برنامه‌های شهردار رای داده بودند‌. برخی هم کماکان درگیر مشکلات بودجه‌ای و یا معارضین هستند‌.

اما در این لیست احداث خط تراموا که قرار بود مطالعاتش در صحن شورا مصوب شود و بعد اجرا شود به صورت نمایشی با یک دستگاه تراموای چرخ لاستیکی اهدایی چینی‌ها به زودی راه‌اندازی می‌شود، فاز یک بزرگراه شهید شوشتری هم امسال به سرانجام می‌رسد. بخشی از ساماندهی میدان تجریش به نتیجه رسید، برخی از پروژه‌های نیمه تمام مانند پایانه جدید شرق هم فاز یکش به بهره‌برداری رسید.

همین طور مترو پرند هم سال گذشته به سرانجام رسید هرچند که هنوز مسافران این خط از نحوه خدمات‌رسانی رضایت ندارند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]