محسن هرمزی -معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران- با بیان اینکه قرار ما بر این بود که تا پایان امسال طرح ترافیک جدید رونمایی شود، گفت: این طرح با مشخصات و مختصات جدید رونمایی خواهد شد و مبنای کار در سال آینده خواهد بود. برای تمام درج شده در این طرح مشاور اخذ شده است. […]

محسن هرمزی -معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران- با بیان اینکه قرار ما بر این بود که تا پایان امسال طرح ترافیک جدید رونمایی شود، گفت: این طرح با مشخصات و مختصات جدید رونمایی خواهد شد و مبنای کار در سال آینده خواهد بود. برای تمام درج شده در این طرح مشاور اخذ شده است.

وی افزود: این طرح هنوز در حال بررسی توسط مشاوران است و خروجی مشخصی در حال حاضر ندارد؛ چراکه موضوع زمان بری است و باید دوربین‌ها جابه‌جا شوند و دیگر اقدامات مرتبط با آن صورت بگیرد.

شهریار افندی‌زاده -مدیر عامل سازمان‌ حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران- هم در توضیح بیشتر با اشاره به این که تغییرات ایجاد شده در طرح ترافیک اساسی بود و شیوه و نحوه آن تغییر یافت، گفت :‌ محدوده طرح ترافیک اولیه بر اساس ضوابط شورای عالی پنج برابر مساحت فعلی است. طرح کنترل زوج و فرد قابل کاهش و افزایش است. نکته دوم ساعت ورود و خروج است که در حال حاضر سه دوره صبح، ظهر و عصر است. نکته سوم برای ساکنان در محدوده است که این موارد مورد بررسی قرار می گیرد. تا پایان آبان ماه طرح آماده خواهد شد و اگر تغییراتی ایجاد شد باید در ابتدا در شورای ترافیک استان تهران و در نهایت در شورای شهر بررسی شود.

افندی‌زاده با بیان اینکه ورود کامیون‌ها نیز در طرح جدید اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه دوربین‌ها کمک زیادی در عملیاتی‌کردن این طرح خواهد داشت که هماهنگی‌ها برای افزایش دوربین‌ها در حال انجام است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]