در جریان این جلسه مهدی اقراریان -رئیس کمیته نظارت شورا- در خصوص گزارش حسابرس به زیان خالص به میزان نزدیک به یک همت اشاره داشت و گفت: این زیان خالص برای چنین سازمانی منطقی نیست. موضوع دیگری نیز در اینجا برای ما جای ابهام دارد و آن اینکه هزینه سفر ورزشکارانی که درایام اربعین از […]

در جریان این جلسه مهدی اقراریان -رئیس کمیته نظارت شورا- در خصوص گزارش حسابرس به زیان خالص به میزان نزدیک به یک همت اشاره داشت و گفت: این زیان خالص برای چنین سازمانی منطقی نیست. موضوع دیگری نیز در اینجا برای ما جای ابهام دارد و آن اینکه هزینه سفر ورزشکارانی که درایام اربعین از طرف شهرداری تهران برای زیارت حرم سیدالشهدا (ع) به کربلای معلی اعزام شدند و به صورت ارز بوده چگونه محاسبه می‌شود؟ آیا به صورت ارز دولتی است یا آزاد و آیا با هماهنگی سازمان ورزش انجام شده و یا از محل سایر بودجه‌هاست که در اختیار شهردار تهران قرار دارد؟ 

در این جلسه ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مدتی است که تعداد زیادی از بوستان‌های تهران توسط شهرداری حصارکشی شده است، اظهار کرد: تعداد این بوستان‌ها واقعاً زیاد است و در تمام مناطق شاهد این مسئله هستیم که باعث نگرانی مردم و دوستداران محیط زیست و فضای سبز شهر تهران شده است.

او با بیان اینکه حصارکشی‌ها دلایلی دارد که ممکن است منطقی هم باشند، تصریح کرد: مردم همچون مارگزیده هستند که از ریسمان سیاه و سفید وحشت دارند و تصورشان این است که شاید قرار بر قطع درختان است. شایعاتی هم در فضای مجازی مطرح می‌شود که به نگرانی‌ها دامن می‌زند.

امانی با اعلام اینکه برخی از حصارکشی‌ها توجیه‌پذیر نیست، گفت: استفاده از فضای بوستان‌ها و جنب آنها برای اجرای طرح‌های تاسیساتی و زیرساخت‌های مترو صحیح نیست. بخش عظیمی از بوستان لاله گودبردای شده که مخزن آب نصب شود و دوباره پوشانده شده تا چمن روی آن کاشته شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]