سه شنبه, ۱۳ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 153522
  • 03 سپتامبر 2024 - 18:50
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شورا آدرس ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهرداری را ندارد!

وی با بیان اینکه مشکل مسکن یکی از مشکلات مهم شهر تهران است که به دلیل افزایش اجاره‌بها این مسئله تشدید شده است، یادآور شد: شهردار سه روز قبل از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری اقدام به آغاز ساخت واحدهای مسکونی کرده و پس از ناکامی در انتخابات، این موضوع به فراموشی سپرده شد و […]

وی با بیان اینکه مشکل مسکن یکی از مشکلات مهم شهر تهران است که به دلیل افزایش اجاره‌بها این مسئله تشدید شده است، یادآور شد: شهردار سه روز قبل از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری اقدام به آغاز ساخت واحدهای مسکونی کرده و پس از ناکامی در انتخابات، این موضوع به فراموشی سپرده شد و این مسئله باعث دلسردی مردم از مدیریت شهری خواهد شد.

نجفی با اعلام اینکه شهرداری پاسخ روشنی در مورد این مسئله نداده است، تصریح کرد: بنده بر اساس قانون سوال خود را در مورد ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۲۶ شهرک را به رئیس شورا ارائه می‌دهم و شهردار پس از ۱۰ روز موظف به حضور در شورا و پاسخ به این سوال است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
03 سپتامبر 2024

صندلی جلبکی که خودش اکسیژن تولید می‌کند

قائمی عضو شورای شهر تهران هم در واکنش به این سخنان گفت: با تشکر از باقری و صندلی جلبکی‌شان.او در خصوص تغییر نام تهران من به شهرزاد هم گفت نام تهران را حذف کردند نام برند چای بر سامانه شهرداری گذاشتند.   ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت […]

گلایه پرسنل شهرداری از وضعیت درمانی شهرسالم؛ بدهی ها زیاد است مراکز خدمات رسانی نمی کنند 03 سپتامبر 2024

گلایه پرسنل شهرداری از وضعیت درمانی شهرسالم؛ بدهی ها زیاد است مراکز خدمات رسانی نمی کنند

اکوایران :گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال ۱۴۰۲ در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت و بندهای تکلیفی آن تأیید شد.

مجوز عجیب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به زاکانی 03 سپتامبر 2024

مجوز عجیب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به زاکانی

اکوایران :‌عضو شورای شهر تهران با ابراز تعجب از نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مبنی بر تأیید مشروط اساسنامه سازمان فناوری های نوین گفت چگونه ممکن است که سازمانی تشکیل شود و پس از یکسال ارزیابی در معرض امکان انحلال قرار بگیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.