فوری: مدیر عامل کوینکس معتقد است اتریم از بیت کوین پیشی خواهد گرفت!
فوری: مدیر عامل کوینکس معتقد است اتریم از بیت کوین پیشی خواهد گرفت!
هایپو یانگ مدیرعامل انحصاری کوینکس معتقد است که در این دور از بازار صعودی اتریوم از بیت کوین پیشی خواهد گرفت.
فهرست خبر اقتصادی فوری: مدیر عامل کوینکس معتقد است اتریم از بیت کوین پیشی خواهد گرفت!

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال به رشد چشمگیر خود ادامه می‌دهد، رسانه beincrypto با هایپو یانگ، نیروی محرکه کوینکس، به بررسی پویایی بین اتریوم و بیت‌کوین نشست.

به نقل از beincrypto، بنیان‌‌گذار یک پلتفرم تجاری شناخته شده در سطح جهان که خدمات دهی آن شامل حال میلیون‌ها کاربر می‌شود، سفر کارآفرینی خود را کشف کرده و برخی از افکار خود را درمورد این‌‌که چرا اتریوم ممکن است به زودی در فضای کریپتو پیشرو شود، به اشتراک گذاشت.

سفر هایپو یانگ با هدف تمرکززدایی در سال ۲۰۱۱ در اولین بازار صعودی بیت کوین آغاز شد، جایی که او شاهد پتانسیل فناوری بلاکچین بود. وی یادآوری می‌کند که بیت کوین به‌عنوان خطرناک‌ترین پروژه متن بازی ایجاد شده است که تاثیر قوی روی او گذاشته و او را متوجه کرد که ساتوشی پیشگام، یک ارز بی‌نظیر خارج از کنترل دولت بوده که یک چیز کاملا جدید است.

بازارهای مالی غیر متمرکز

هایپو با الهام از بیت کوین، کوینکس را تأسیس کرد، که با چشم‌اندازی برای آزادسازی آزادی مالی از طریق نوآوری هدایت می‌شود. در رسانه beincrypto درج شده که هایپو با غلبه بر چالش‌ها در ساخت تیم، امنیت و انطباق، در مأموریت خود برای ایجاد یک پلتفرم کاربر محور برای تجارت و سرمایه‌گذاری آسان، ثابت قدم ماند.

هایپو بر رشد پایدار، بیش از دستاوردهای کوتاه مدت تاکید دارد که با شفافیت و مسئولیت‌پذیری عمل می‌کند. CoinEx با قرار دادن علایق کاربران در خط مقدم، تلاش می‌کند تا تجربه معاملاتی را افزایش دهد و رضایت مشتری را در اولویت قرار دهد.

یانگ با تامل در ویژگی‌های ضروری برای کارآفرینان بلاک‌چین، انعطاف‌پذیری، مسئولیت‌پذیری و مشاهده دقیق را برجسته می‌کند. وی معتقد است حوزه کریپتو هنوز مملو از عدم قطعیت‌ها و متغیرها است، بنابراین کارآفرینان باید ضمن توجه به تغییرات سریع بازار و گرفتن روندها و فرصت‌های صنعت، چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارند.

بینش هایپو یانگ در مورد اتریوم و بیت کوین

این رسانه ذکر می‌کند که بنیانگذار کوینکس بینش‌هایی را درمورد نصف شدن بیت کوین و ارتقای اتریوم به اشتراک می‌گذارد، دو موضوع داغ که در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال را شکل می‌دهند. در حالی که نصف شدن از نظر تاریخی با روندهای صعودی مرتبط است، هایپو یانگ بر تاثیر گسترده‌تر احساسات بازار و پذیرش نهادی تاکید می‌کند، به ویژه با اشاره به تایید اخیر ETF برای بیت کوین به‌عنوان یک محرک مهم برای خوش‌بینی بازار بود و به بیت‌ کوین اجازه داد تا وارد دنیای اصلی شود.

از طرفی، ما می‌توانیم شاهد سرازیر شدن حجم زیادی از پول به بازار بیت کوین باشیم. از طرف دیگر، دیدگاه‌ ها و ایده‌ های بسیاری از مردم را در مورد بازار ارزهای دیجیتال تغییر داده است، که به نظر من ممکن است مهم‌ تر باشد.

زمانی‌ که کمیسیون بورس و اوراق بهادار به ای تی اف چراغ سبز نشان داد، تصور بسیار از مردم از بیت کوین از «کلاهبرداری» به «ارزشمند» تغییر کرد، زیرا آن‌ها به قدرت اعتقاد داشتند. ما نمی‌گوییم که ETF چقدر حجم معاملات و جریان ورودی سرمایه به همراه داشته است، بلکه افراد بیشتری را برای درک و شناخت آن جذب کرده است. این ممکن است اساسی‌ترین دلیل برای هدایت این دور از بازار صعودی است».

ثبات پروتکل بیت کوین

طبق نظر بنیانگذار کوینکس، با وجود این‌‌که بیت کوین هنوز محبوب‌ترین دارایی محسوب می‌شود، توسعه آن تقریبا مدت ‌ها پیش متوقف شده است. پروتکل اصلی بیت کوین نسبتا پایدار است و از زمان انتشار ساتوشی ناماموتا هیچ تغییر اساسی ایجاد نشده است. علیرغم برخی ارتقاء سافت فورک که تاثیر کمی بر شبکه دارند، فعالیت‌ها نسبتا راکد هستند. در مقابل رکود بیت کوین، هایپو به اکوسیستم پرجنب‌ و جوش و توسعه سریع اتریوم اشاره می‌کند. وی پتانسیل آن را برای پیشی گرفتن از بیت کوین پیش‌بینی می‌کند که ناشی از مدل کاهش تورم و نوآوری‌های مداوم است.

او در این زمینه این نظر را می‌دهد. « تکامل از PoW به PoS هزینه‌های عملیاتی شبکه را تا حد زیادی کاهش داده و مصرف انرژی را کاهش داده و باعث کاهش تورم شده است. در آینده، با کاهش بیشتر هزینه‌ها، نرخ تورم ممکن است افزایش یابد، در عین حال، اتریوم به طور فعال ظرفیت خود را برای پاسخگویی مستمر به نیازها و چالش‌های فنی بازارهای جدید گسترش داده است و جایگاه مهمی در صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است».

هایپو در انتها ذکر کرد که کوینکس با تمرکز بر کیفیت دارایی، دسترسی جهانی و تجربه کاربر، قصد دارد افراد را در سفر رمزنگاری خود توانمند کند. به‌عنوان یک صرافی زنجیره‌ای، این پلتفرم مانند یک دروازه به دنیای ارزهای دیجیتال عمل می‌کند و از طیف متنوعی از زنجیره‌ای عمومی پشتیبانی می‌کند.

صرافی کوینکس

کوینکس که توسط هایپو یانگ تاسیس شده است یکی از بزرگ‌‌ترین صرافی‌های جهانی ارز دیجیتال است که با پشتیبانی بیش از ۸۰۰ رمزارز در صدر پلتفرم‌های معاملاتی بازار کریپتو قرار گرفته و روزبه‌روز محبوبیت آن بیشتر می‌شود. این مجموعه محبوبیت خود را در نتیجه رضایت مشتریان کسب کرده است. خدمات صرافی کوینکس عبارتند از:

  • محیط کاربری ساده
  • پشتیبانی از جفت ارزهای متعدد
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از کاربران
  • کارمزد پایین
  • انجام معاملات با سرعت و سادگی بالا

این موارد به همراه خدمات بی‌شمار دیگر که با مراجعه به سایت این صرافی از آن‌ها مطلع می‌شوید، از مزایای ثبت‌نام در صرافی کوینکس هستند.

صرافی کوینکس

جمع‌ بندی

ما در این مقاله به نقل از رسانه beincrypto، به اهداف هایپو یانگ در تأسیس کوینکس اشاره کردیم و نظر وی را در مورد رشد اتریوم و پیشی گرفتن آن از بیت کوین بیان نمودیم. صرافی کوینکس همان‌طورکه ذکر شد یک پلتفرم جهانی معتبر است با ابتکاراتی نظیر کیف پول کوینکس و آینده نگری استراتژیک، تسهیل دسترسی یک‌‌پارچه به دارایی‌های دیجیتال و تبدیل شدن به یک زیرساخت قابل اعتماد.

هایپو در این نشست ذکر می‌کند که «ما به اصل (خوب، سریع و جامع) پایبند هستیم تا به کاربران کمک کنیم خطرات را از قبل فیلتر کنند و پروژه‌های باکیفیت و با پتانسیل بالا را نمایش دهند». وی ادامه می‌دهد که «من فکر می‌کنم که ما به‌عنوان یک بورس جهانی، اهمیت زیادی برای توسعه بومی‌سازی کسب‌وکار قائل هستیم و استراتژی‌های مختلفی را برای مناطق و بازارهای مختلف اتخاذ می‌کنیم». اگر برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال به دنبال یک صرافی مطمئن و معتبر می‌گردید، کوینکس بهترین انتخاب شما خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]