سود ۳۰ میلیون دلاری نهنگ کارکشته بیت‌کوین
سود ۳۰ میلیون دلاری نهنگ کارکشته بیت‌کوین

اکوایران: بیش از یک‌‌سوم بیت‌کوین‌های متعلق به طلبکاران صرافی منحل‌شده Mt. Gox توزیع شده است. در این میان، یک نهنگ بیت‌کوین توانسته از طریق معاملات، بیش از ۳۰ میلیون دلار سود به دست آورد.

به گزارش اکوایران، بیش از یک‌‌سوم بیت‌کوین‌های متعلق به طلبکاران صرافی منحل‌شده Mt. Gox توزیع شده است، اما دارندگان کلان بیت‌کوین همچنان بدون هیچ نگرانی به خرید خود ادامه می‌دهند.

به نوشته کوین تلگراف، طبق پست ۱۷ جولای (۲۷ تیر) کریپتوکوانت – یک شرکت تحلیل بازار ارزهای دیجیتال – بیش از ۳۶ درصد از بیت‌کوین متعلق به طلبکاران Mt. Gox تاکنون توزیع شده است. این شرکت در پست خود نوشت: «متولی، ۱۴۱ هزار و ۶۸۶ بیت‌کوین در اختیار دارد که به مرور زمان توزیع خواهد شد. با تراکنش دیروز، ۳۶ درصد از بیت‌کوین‌ها به کاربران سابق آن‌ها منتقل شده است.»

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نگران فشار فروش بالقوه‌ای هستند که ممکن است با بازپرداخت‌های Mt. Gox و تأثیر نزولی احتمالی آن‌ها بر قیمت بیت‌کوین ایجاد شود.

بیت‌کوین‌هایی به ارزش بیش از ۹/۴ میلیارد دلار باید به حدود ۱۲۷ هزار طلبکار Mt. Gox پرداخت شود که بیش از ۱۰ سال است برای بازپس‌گیری سرمایه خود منتظر مانده‌اند.

نهنگ‌های بیت‌کوین به انباشت ادامه می‌دهند

با وجود فشار فروش احتمالی از سوی طلبکاران این صرافی، دارندگان کلان بیت‌کوین، که به نهنگ نیز معروف هستند، به انباشت خود ادامه می‌دهند.

طبق پست ۱۷ جولای Lookonchain، یک نهنگ کارکشته در تاریخ ۱۷ جولای، ۲۴۵ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار خریداری کرد. این آدرس تنها دو بار در سال گذشته با بیت‌کوین معامله کرده است و از این معاملات بیش از ۳۰ میلیون دلار سود به دست آورده است.

سرمایه‌گذاران اغلب به الگوهای خرید نهنگ‌ها توجه می‌کنند تا سلامت بازار و فرصت‌های بالقوه‌ سرمایه‌گذاری بلندمدت را ارزیابی کنند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۲۷ تیر) از ۶۳ هزار و ۸۹۷ دلار تا ۶۶ هزار و ۵۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۱:۰۸ به وقت ایران، ۶۴ هزار و ۳۲۲ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن ۱۵۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵/۸۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۳ هزار و ۳۷۸ دلار تا ۳ هزار و ۵۱۴ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۱:۰۹ به وقت ایران، ۳ هزار و ۴۱۶ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار کمتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۰۶ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل، حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]