بهترین برنده هواپز کدام برنده است؟ + لیست قیمت انواع هواپز
بهترین برنده هواپز کدام برنده است؟ + لیست قیمت انواع هواپز

در این مطلب به بررسی قیمت انواع هواپز می پردازیم.

اقتصاد آنلاین؛ هواپز نسبت به سرخ کن بدون روغن بسیار پر کاربرد و عالی است و مزایای فراوانی دارد. اول اینکه هواپز غذا را سریعتر از سرخ کن بدون روغن طبخ و آماده می‌کند. همچنین غذا را ترد و خوش طعم تر از سرخ کن بدون روغن تهیه می‌نماید، بنابراین غذای بسیار خوشمزه‌ای تهیه خواهید کرد. در نهایت، هواپز احتیاجی به روغن ندارد، و غذا بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد شد.
ایرفرایر یا هواپز یک دستگاه رومیزی است که از حرارت بالا و گردش هوای سریع برای پختن غذا استفاده می‌کند. ظاهری ترد شبیه به غذاهای سرخ شده؛ اما با روغن بسیار کم دارد. این فناوری قابل‌توجه به شما امکان می‌دهد از بافت‌ها و طعم‌هایی که یادآور سرخ‌کردن سنتی هستند لذت ببرید و درعین‌حال کالری و چربی‌های ناسالم را کاهش دهید.
راتر از سرخ‌کردن، ایرفرایرها تطبیق‌پذیری قابل‌توجهی را نشان می‌دهند. آنها می‌توانند غذاها را بپزند، کباب کنند، غذاهای پخته‌شده را دوباره گرم کنند و طیف وسیعی از امکانات آشپزی را به شما ارائه دهند. این دستگاه‌ها از سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده گرفته تا بال‌های آبدار، به شما این امکان را می‌دهند که غذاهای لذیذی با نتایج سالم‌تر ایجاد کنید.
در بازار لوازم خانگی ایران قیمت ایرفرایر نینجا مبلغ ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت ایر فرایر تفال مبلغ ۶ میلیون و ۵۱۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.
قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.
جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت انواع ایرفرایر یا هواپز

برند
مدل
قیمت / تومان

شیائومی
MAF۰۲
۴,۳۴۰,۰۰۰

نینجا
AF۳۰۰ME
۱۰,۷۳۰,۰۰۰

AF۱۶۰ME
۷,۴۰۰,۰۰۰

بیم
Aft۱۰۰۱
۷,۹۰۰,۰۰۰

تفال
۲۰۱۸
۶,۱۰۰,۰۰۰

همیلتون
۳۵۰۷۵ME
۱۲,۷۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]