جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 160549
  • 09 اکتبر 2024 - 22:08
  • 21 بازدید
  • ۰ دیدگاه

چراغ‌های هشدار در بازار طلا و دلار روشن شد

معامله‌گران می‌گویند عدم قطعیت‌ها موجب شده تا بازار باز هم نسبت به اخبار واکنش هیجانی نشان دهد. در روز چهارشنبه با اینکه بازار در معاملات روزانه بی‌رمق دنبال شد اما در پشت‌خط دوباره با اخبار ریسک‌های سیاسی هیجانی شد و به سمت مرزهای بالا حرکت کرد. تحلیلگران هشدار احتیاط در بازار طلا را می‌دهند. از […]

معامله‌گران می‌گویند عدم قطعیت‌ها موجب شده تا بازار باز هم نسبت به اخبار واکنش هیجانی نشان دهد. در روز چهارشنبه با اینکه بازار در معاملات روزانه بی‌رمق دنبال شد اما در پشت‌خط دوباره با اخبار ریسک‌های سیاسی هیجانی شد و به سمت مرزهای بالا حرکت کرد.

تحلیلگران هشدار احتیاط در بازار طلا را می‌دهند. از منظر آن‌ها در سطح حمایت ۱۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان خریدار وجود دارد و در ۱۷ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان فروشنده وارد بازار می‌شود. از این رو این دو مرز فعلا برای بازار مهم است، البته که اگر تنش‌ها در منطقه در بازار اثرگذار نباشد.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
حرکت خلاف جهت دلار و بورس در این هفته 17 اکتبر 2024

حرکت خلاف جهت دلار و بورس در این هفته

اکوایران: در این هفته بورس تهران نزولی شد ولی چرت دلار تهران در پایان هفته پاره شد.

طلای جهانی باز هم رکورد زد! 17 اکتبر 2024

طلای جهانی باز هم رکورد زد!

اکوایران: طلا به واسطه‌ نااطمینانی‌های مربوط به انتخابات آمریکا و تنش‌های ژئوپلیتیکی، طی امروز پنجشنبه به رکورد قیمتی جدیدی دست پیدا کرد.

اختلاف فاحش جریان پول حقیقی در بازار سهام و صندوق‌‌های طلا 17 اکتبر 2024

اختلاف فاحش جریان پول حقیقی در بازار سهام و صندوق‌‌های طلا

اکوایران: در بازار دیروز چرت قیمت‌ها در بازار ارز و طلا پاره شد و قیمت‌ها صعودی شدند. دلار و سکه کانال عوض کردند سکه وارد کانال پنجاه میلیون تومانی شد و دلار هم در کانال ۶۳ هزار تومانی معامله شد با این وجود حباب سکه و درهم در خلاف جهت یکدیگر حرکت کردند.

از ابتدای سال جاری افزایش اونس جهانی و رشد دلار شرایط مطلوب ‌تری را برای معامله گران طلا فراهم کرده است. در این مدت حقیقی ها در صندوق‌های طلا و بازار سهام چگونه رفتار کردند؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.