زرین‌پال در الکامپ ۱۴۰۳: گامی به سوی تجارت بدون مرز
زرین‌پال در الکامپ ۱۴۰۳: گامی به سوی تجارت بدون مرز

نمایشگاه الکامپ از ۹ تا ۱۲ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. شرکت زرین‌پال، که سال گذشته ری‌برندینگ کرده بود، با شعار «بدون مرز» در این رویداد شرکت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، زرین‌پال، اولین پرداخت‌یار پیشگام کشور، با استفاده از سبک و استانداردهای جدید، خدمات متنوعی در حوزه پرداخت الکترونیک برای کسب‌وکارها از سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرد. هدف این شرکت افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارها است. بیش از ۱۰ سال است که زرین‌پال در مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ همراهی کرده است.
اما در این مسیر چالش‌های رگولاتوری یکی از مهم‌ترین مشکلات آنها بوده است. در واقع قوانین رگولاتوری اغلب برای شرکت ها محدودیت ایجاد می‌کند. اجباری شدن اینماد و الزام اتصال درگاه پرداخت شرکت‌ها به شبکه مالیاتی از چالش‌هایی است که زرین‌پال با آن روبه‌رو است.. مالیات برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد اما بهترین راه این است که با آموزش، ترس کسب‌وکارها از مالیات را از بین برد.
زرین‌پال امسال با ری‌برندینگ خود نشان داد که بدون مرز در کنار کسب‌وکارها حضور دارد. رین‌پال مرزها را در ارائه خدمات بهتر و متفاوت‌تر به کسب‌وکارها از بین برده است. محصولات زرین‌پال در حوزه پرداخت، مدیریت ریسک و دارایی‌ها قرار دارند. زرین‌پال با حضور بین‌المللی خود این نوید را می‌دهد که کشورهای دیگر نیز می‌توانند از برخی محصولات زرین‌پال استفاده کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]