ایران از جایش تکان نخورد / استقلال به آسیا می‌رود؟
ایران از جایش تکان نخورد / استقلال به آسیا می‌رود؟

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در رنکینگ فدراسیون جهانی به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ پله صعود در رده‌های هجدهم و سی ام دنیا قرار دارند. در جدیدترین رنکینگ اعلامی فدراسیون جهانی شطرنج در ماه آوریل، مگنوس کارلسن با ریتینگ ۲۸۳۰ در رده نخست دنیا در بخش کلاسیک ایستاده است.
سال حساس جواد فروغی
جواد فروغی قهرمان المپیک توکیو که هنوز سهمیه المپیک پاریس را کسب نکرده سال حساسی را پیش رو دارد و باید در آخرین فرصت باقی‌مانده تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک بکند. تیراندازی ایران در المپیک توکیو با کسب مدال طلای جواد فروغی به جمع فدراسیون‌های المپیکی پیوست و انتظارات از این رشته و جواد فروغی بالا رفت. همه روی فروغی که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو طلسم المپیک را شکست و قهرمان تپانچه بادی شد حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، اما او تاکنون در مسابقات انتخابی المپیک پاریس نتایج قابل قبولی را ثبت نکرده و نتوانسته حتی به فینال مسابقات آسیایی و جهانی راه یابد.
بدترین هالند فصل!
مهاجم منچسترسیتی برای پنجمین بازی پیاپی نتوانست گلزنی کند که این بدترین عملکرد مهاجم نروژی در این فصل است.
دیدار حساس منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا لیورپول بتواند به تنهایی صدرنشین لیگ برتر باشد. لیورپول با ۶۷ امتیاز صدر جدول را از آرسنال پس گرفت. توپچی‌ها و سیتیزن‌ها به ترتیب با ۶۵ و ۶۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.
همه شکست‌ها قابل جبران است اما …
دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان گفت: همه شکست‌ها قابل جبران است و با برنامه‌ریزی درست شرایط هندبال بهتر و بهتر خواهد شد.
محمد سیاوشی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تجربه لژیونر شدنش اظهار کرد: حضور در لیگ اروپایی تجربه خوبی است. زمان می‌برد تا یک بازیکن در لیگ اروپایی جا بیفتد. واقعا چند ماه زمان می‌برد تا خود را با شرایط جوی و بازی کردن در اروپا وقف دهیم. امیدوارم من هم زودتر خودم را با شرایط هماهنگ کنم و خودی نشان دهم تا ثابت شوم.
پادشاه رکورد جردن را شکست/ درخشان در ۳۹ سالگی!
لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، در ۳۹ سالگی رکورد مایکل جردن افسانه‌ای را شکست.
به گزارش ایسنا، در جریان بازی‌های امروز (دوشنبه – ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) لیگ بسکتبال NBA، تیم «لس‌آنجلس لیکرز» در حالی با نتیجه ۱۱۶ – ۱۰۴ مقابل «بروکلین نتس» به پیروزی دست یافت که لبران جیمز، فوق ستاره این تیم موفق شد رکورد مایکل جردن را بشکند.
اولین رده‌بندی سال جدید/ فوتبال ایران بیستم دنیا
تیم ملی فوتبال ایران همچنان رتبه دوم آسیا و بیستم دنیا را در رده‌بندی فیفا حفظ کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در فروردین ۱۴۰۲ در دو دیدار در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ترکمنستان رفت و توانست در تهران با نتیجه ۵ بر صفر به برتری برسد و در دیدار برگشت نیز با یک گل برنده شد تا ۶ امتیاز را به دست بیاورد و صعودش را به دور بعدی انتخابی جام جهانی قطعی کند.  
خاطره خنده‌دار از گم شدن بوکسور ایران در المپیک بارسلون
منوچهر مقصودی، پیشکسوت نام آشنای بوکس ایران است که سال‌ها در سمت نایب رئیسی فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، در سفرهای برون مرزی همراه تیم‌های ملی ایران بود. او که اکنون از بوکس فاصله گرفته است، خاطره جالبی از جا ماندن دستکش‌های اصغر کاظمی، ملی پوش سابق بوکس ایران در المپیک ۱۹۹۲ بارسلونا را تعریف کرد که در این ویدیو آن را مشاهده می‌کنید.
باشگاه استقلال: مدارک و مستندات مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد
باشگاه استقلال تمامی مدارک و مستندات مرتبط با دریافت مجوز حرفه‌ای را تا قبل از پایان مهلت قانونی بارگذاری کرده و هیچ گونه خطری از این بابت استقلال را تهدید نمی‌کند.
باشگاه استقلال اعلام کرد متاسفانه طی روزهای اخیر برخی افراد خاص به نیت شیطنت و مسموم کردن فضا، شروع به سناریو سازی و ایجاد دلهره برای هواداران استقلال کردند و با سو استفاده از سکوت باشگاه استقلال که قصد دارد در آرامش و به دور از تنش، وظیفه خود را به انجام برساند، تلاش کردند باشگاه استقلال را با شایعه ناتوانی در دریافت مجوز حرفه‌ای تخریب کنند اما هواداران استقلال مطمئن باشند باشگاه تمامی مدارک و مستندات لازم را جهت دریافت مجوز حرفه ای، به موقع و با دقت کامل بارگذاری کرده و همانگونه که پیش از این مدیرعامل باشگاه به هواداران محترم اطمینان داده بود هیچ گونه نگرانی و دغدغه بابت مجوز حرفه ای وجود ندارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]