مجمع سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان لغو و دوباره احیا شد
مجمع سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان لغو و دوباره احیا شد

شرکت سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان، که چند روز پیش بدون ذکر دلیلی از لغو جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سهامداران این شرکت در روز ۲۹ شهریور خبر داده بود، دوباره تصمیم به برگزاری مجمع در این روز گرفت.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی که شرکت سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سهامداران این شرکت را در روز ۲۹ شهریور برگزار کند، چند روز پیش با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال و بدون ذکر دلیلی از لغو جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سهامداران این شرکت خبر داد.

این در حالی است که روز گذشته هیات مدیره این شرکت دوباره از برگزاری مجمع مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سهامداران سرمایه‌گذاری استان سیستان و بلوچستان در روز ۵شنبه، ۲۹ شهریور خبر داد.

شایان ذکر است است استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال(دوره) مالی منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۲، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و سایر موارد در دستور کار این مجمع قرار دارد.

انتهای پیام/

 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]