سیاسیون ناآگاه پیرامون انتخابات در چاه دشمن نیفتند
سیاسیون ناآگاه پیرامون انتخابات در چاه دشمن نیفتند

امام جمعه دماوند گفت: تحریم انتخابات باعث خوشحالی دشمن می‌شود و از برخی سیاسیون ناآگاه و متمایل به غرب می‌خواهیم چشم خود را باز کنند و در چاه دشمن نیفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌ الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پیشاپیش روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران با امام خامنه‌ای عزیز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: خدای متعال برای حفظ این انقلاب و جمهوری اسلامی دل‌های مردم را هدایت کرد و آن‌ها را به صحنه دفاع آورد تا با نام مبارک امام حسین(ع) از این نظام ولایی پشتیبانی کند؛ به برکت ۹ دی، بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم با تاریخ انقلاب و سوابق برخی افراد آشنا شدند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه روز ۹ دی روز خدا بود، چون دست خداوند از آستین مردم فهیم ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زد، گفت: روز ۹ دی روز جدایی مومن از منافق و مشخص شدن دوست و دشمن بود و چه بسیار افراد و احزابی که پرده از چهره‌شان برافتاد و کفر سیاسی‌شان برملا شد.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: نهم دی ثمره جانفشانی و خون شهیدان بیدارکننده و بصیرت بخشی است که در هنگام نیاز در دفاع از اسلام و حکومت آن، مظلومانه جان خود را فدا کردند؛ درس‌ها و عبرت‌های هشت ماهه سال ۸۸ را باید برای نسل جوان بازگو کنیم تا فراموش نشود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی یادگار هشت سال دفاع مقدس و فرمانده بخش برون مرزی سپاه پاسداران و یاریگر حزب الله و حماس در دفاع از لبنان و فلسطین در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه بود.

امام جمعه دماوند افزود: سردار سلیمانی با سازماندهی نیروهای مردمی، شر داعش جنایتکار را از عراق و سوریه دور کرد و خطر این موجودات شیطان‌صفت را از حرم‌های مطهر سامرا، نجف و کربلا و حضرت زینب در دمشق رفع کرد؛ سلیمانی عزیز ما با دستور شقی‌ترین افراد جهان یعنی ترامپ ملعون، رئیس جمهور وقت آمریکا به همراه یارانش ابومهدی مهندس و چند نفر از مجاهدان به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به ملکوت اعلا رفت.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: انتخابات پرجمعیت و پرشور، امنیت ملی ما را تقویت می‌کند و نشان‌دهنده حمایت مردم از انقلاب است؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد کاردان و متعهد، مقدمه حل مشکلات کشور از طریق قانون‌گذاری مناسب است.

وی بیان کرد: برای یک انتخابات تراز انقلاب اسلامی به مشارکت گسترده و رقابت صحیح و سلامت و امنیت نیاز داریم؛ دلخوری مردم از عملکرد بد برخی مدیران به معنای قهر کردن مردم از نظام نیست و مردم ضعف بعضی مسؤولان را به معنای ناکارآمدی انقلاب نمی‌دانند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: تحریم انتخابات باعث خوشحالی دشمن می‌شود و از برخی سیاسیون ناآگاه و متمایل به غرب می‌خواهیم چشم خود را باز کنند و در دام و چاه دشمن نیفتند؛ اینکه برخی افراد بگویند انتخابات از قبل مشخص شده و منتخبین مشخص هستند و رأی مردم اثر ندارد دروغ بزرگی است که از بلندگوهای بدخواهان ملت ایران تکرار می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]