دیروز خبر رسید زهرا موسوی خامنه، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با گزارش‌های عجیب حراست دانشگاه الزهرا اخراج شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه اعتماد، دیروز زهرا موسوی‌خامنه فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد اخراجش از دانشگاه‌الزهرا را رسانه‌ای ‌کرد.خبری که بلافاصله در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد و زمینه‌ساز ارزیابی‌های تحلیلی فراوانی شد.
برخی معتقدند که طیف‌های رادیکال و تندرو پس از شکست در انتخابات ۱۵تیرماه با دست زدن به یک چنین حرکاتی به نوعی در حال ارسال پیام به مردم و جریان پیروز در انتخابات هستند تا تصور نکند که تغییری در کشور به وقوع پیوسته است.
دیروز فاطمه راکعی مسوول کمیته زنان ستاد پزشکیان در گفت‌وگو با« اعتماد» با اشاره به اینکه به کدامین گناه، استاد فرهیخته دانشگاه الزهرا را اخراج می‌کنید، گفت: « در شرایطی که ملت ایران با حضور سبز در انتخابات به گفتمان اصلاح، مدارا، تعامل، تنش‌زدایی، شایسته‌سالاری و توسعه رای دادند، اخراج زهرا موسوی خامنه یکی از استادان برجسته و خوشنام دانشگاه‌الزهرا در کنار برخی حوادث تند دیگر، نشان داد که گروه‌های رادیکال و افراطی در حال انتقام گرفتن از رای مردم هستند. »
او در ادامه افزود: « وزیر علوم دولت سیزدهم پاسخ دهد. من از نزدیک با بسیاری از دانشجویان زهرا موسوی خامنه در ارتباط هستم، ایشان استادی دلسوز، فرهیخته و با دانش هستند. وزارت علوم دولت سیزدهم باید شفاف اعلام کند که چرا یک چنین اقدامی را صورت داده است.»
اما افراد، گروه‌ها و جریاناتی که در نقش طیف در سایه عمل می‌کنند، در هر دولت میانه‌رو اصلاح‌طلب، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تصور تغییر در افکار عمومی جامعه شکل نگیرد. این‌بار هم در شرایطی که هنوز مدت زمان زیادی از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری نمی‌گذرد، از روز شنبه رخدادهایی به صورت زنجیره و سلسله‌وار در فضای عمومی جامعه به وقوع می‌پیوندد که باعث بروز نگرانی‌هایی شده است.
اولین موضوع مرتبط با زندانی شدن محسن برهانی عضو سابق هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود که بازخوردهای بسیاری در فضای عمومی شکل داد. با توجه به این که برهانی یکی از مدافعان کمپین انتخاباتی پزشکیان بود، زندانی شدن او یک روز پس از پایان انتخابات معانی خاصی را به اذهان متبادر کرد.
افزایش مشکلات در حمل و نقل شهری، کاهش عجیب سرعت اینترنت و افزایش قطعی برق رخدادهای دیگری بودند که پس از انتخابات به وقوع پیوستند.
در ادامه تعطیلی و پلمب ترکیش ایرلاین، ساعاتی پس از گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و اردوغان، بازخوردهای منفی بسیاری پیدا کرد. در ادامه مشخص شد، اداره اماکن و نیروی انتظامی بدون هماهنگی قضایی اقدام به پلمب این ایرلاین کرده است.
این روند ادامه داشت تا اینکه دیروز خبر رسید زهرا موسوی خامنه، دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با گزارش‌های عجیب حراست دانشگاه الزهرا اخراج شده است. در گزارش‌هایی که از سوی حراست دانشگاه در خصوص زهرا موسوی منتشر شده، دفاع زهرا موسوی از دانشجویان به عنوان دلیلی برای اخراج از سوی دانشگاه عنوان شده است. در یکی از روایت‌های حراست آمده که دانشجویی به خاطر حجاب از حضور در امتحان منع شده بود که با دخالت زهرا موسوی‌خامنه این دانشجوی دختر وارد دانشگاه می‌شود! مطالعه گزارش‌های حراست مشخص می‌کند برخوردهایی که با زهرا رهنورد صورت می‌گیرد، کاملا سیاسی و غیر متعارف است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]