یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 62142
  • 26 دسامبر 2023 - 3:00
  • 48 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پای رائفی‌پور به بازار دلار باز شد

پای رائفی‌پور به بازار دلار باز شد
پای رائفی‌پور به بازار دلار باز شد

معامله‌گران می‌گویند در بازار ارز الگوی وی در روز گذشته تایید نشد. از منظر معامله‌گران این روزها بازار عجیب شده و هرکسی یک سیگنال برای خود می‌دهد؛ رسانه‌های نزدیک به دولت می‌گویند دلار ۴۷ می‌شود، یکی می‌گوید کف ۴۹ هزار تومان است، یکی سیگنال ۵۳ هزار می‌دهد. در روز دوشنبه پست رائفی‌پور در شبکه اجتماعی […]

معامله‌گران می‌گویند در بازار ارز الگوی وی در روز گذشته تایید نشد. از منظر معامله‌گران این روزها بازار عجیب شده و هرکسی یک سیگنال برای خود می‌دهد؛ رسانه‌های نزدیک به دولت می‌گویند دلار ۴۷ می‌شود، یکی می‌گوید کف ۴۹ هزار تومان است، یکی سیگنال ۵۳ هزار می‌دهد.

در روز دوشنبه پست رائفی‌پور در شبکه اجتماعی ایکس مورد توجه معامله‌گران بود. علی اکبر رائفی‌پور درمورد تثبیت نرخ ارز و اشتباهات رئیس‌های بانک مرکزی پیشین هشدار داده و گفته: آقای فرزین این سیاست تثبیت را انجام نمی‌دادی فوقش برکنار می‌شدی یا استعفا می‌دادی. یکسری معامله‌گران به طنز می‌گفتند رائفی‌پور استاد همه چیزدان شده و سیاست تثبیت، باور خود فرزین است و تصور می‌کند با این سیاست انتظارات تورمی را کنترل می‌کند.

یکسری دیگر می‌گفتند حرف حساب را باید شنید حتی اگه گوینده‌اش رائفی پور باشد و سیاست تثبیت برای مدت طولانی و در وضعیت تورم به نفع مردم و اقتصاد نیست.

جزییات بازار ارز و سکه امروز چهارم دی ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش‌بینی کارشناسان از حمله طلا به سطح ۲۵۰۰ دلاری 18 مه 2024

پیش‌بینی کارشناسان از حمله طلا به سطح ۲۵۰۰ دلاری

اکوایران: تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند قیمت طلا از روز یکشنبه (۲۹ اردیبهشت) با رشد همراه می‌شود و حتی سطح ۲ هزار و ۵۰۰ دلاری را به چالش خواهد کشید.

18 مه 2024

از دست رفتن یک مرز حمایتی دیگر برای دلار

سریال کاهش در بازار ارز به انتهای هفته رسید و قیمت دلار یک محدوده حمایتی دیگر را از دست داد. با از دست رفتن این مرز، قیمت دلار یک کانال دیگر عقب نشست. در بازار، توییت رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه مورد توجه بود. حمیدرضا مقصودی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته پس […]

صلیب طلایی، بیت‌کوین را نجات می‌دهد؟ 18 مه 2024

صلیب طلایی، بیت‌کوین را نجات می‌دهد؟

اکوایران: قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر با افزایش همراه شده و احتمال ایجاد الگویی به نام صلیب طلایی، نشان‌دهنده ادامه روند صعودی بیت‌کوین است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.