شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 64178
  • 04 ژانویه 2024 - 3:00
  • 60 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازتاب انفجار کرمان در بازار دلار

بازتاب انفجار کرمان در بازار دلار
بازتاب انفجار کرمان در بازار دلار

بازار دلار، سکه و طلا چهارشنبه را کاهشی استارت زدند. ریزش انس، سکه و طلا را به کانال پایین برد و قیمت‌ها تا حدود ساعت ۱۵ در این کانال ماندند تا زمان مخابره خبر انفجار در کرمان. خبر انفجار و تعداد قربانیان و زخمی‌ها در گلزار شهدای کرمان که آمد سکه و طلا کانال‌هایشان را […]

بازار دلار، سکه و طلا چهارشنبه را کاهشی استارت زدند. ریزش انس، سکه و طلا را به کانال پایین برد و قیمت‌ها تا حدود ساعت ۱۵ در این کانال ماندند تا زمان مخابره خبر انفجار در کرمان.

خبر انفجار و تعداد قربانیان و زخمی‌ها در گلزار شهدای کرمان که آمد سکه و طلا کانال‌هایشان را پس گرفتند. دلار هم بالای یک مرز مقاومتی مهم رفت. دلار هرات بالای ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان ایستاد که مرز مهمی به حساب می‌آید. بیش از سه هفته بود که دلار نتوانسته  از این مرز رد شود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اتفاق بی سابقه در بازار ارز؛ قیمت تتر به زیر دلار هرات رفت 18 مه 2024

اتفاق بی سابقه در بازار ارز؛ قیمت تتر به زیر دلار هرات رفت

طی یک اتفاق بی‌سابقه قیمت تتر در روز جمعه به زیر قیمت دلار هرات رفت. شکاف تتر و قیمت دلار هرات ۲۰۰ تومان شده که معنادار است.

احتمال صعود سکه در روز شنبه 18 مه 2024

احتمال صعود سکه در روز شنبه

اکوایران: در شرایط کنونی برخی پیش‌بینی می‌کنند که ترکش طلای جهانی دامن‌گیر سکه امامی خواهد شد. در مقابل، عده‌ای دیگر معتقدند که مولفه تاثیرگذارتر بر روی نوسانات سکه امامی، نرخ ارز است.

طلای جهانی رشد کرد؛ قیمت نقره سد ۳۰ دلاری را شکست 17 مه 2024

طلای جهانی رشد کرد؛ قیمت نقره سد ۳۰ دلاری را شکست

اکوایران: معرفی مشوق‌های اقتصادی برای بازار مسکن در چین و تقویت چشم انداز کاهش نرخ بهره آمریکا سبب شد قیمت طلا و نقره روز جمعه افزایش پیدا کند و در نهایت هفته‌ای افزایشی برای این فلزات رقم بخورد

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.