گزارش روزانه بورس ۲۴ آبان/ پایان هفته با چراغ قرمز
گزارش روزانه بورس ۲۴ آبان/ پایان هفته با چراغ قرمز

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را با ریزشی ۷ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار نزولی قرار دارد و کاهش روز افزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۷ هزار و ۱۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۳۸ هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی جزئی  هزار واحدی به ارتفاع ۷۰۲ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فارس»، «فولاد» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «خاور» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «ونوین» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «تعاون» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد  میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۵۵ نماد در محدوده مثبت و ۲۷۷ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۴۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]