سردار ذوالقدر: بیش از ۶ هزار سری جهیزیه به زوج‌های استان تهران اهدا شده است
سردار ذوالقدر: بیش از ۶ هزار سری جهیزیه به زوج‌های استان تهران اهدا شده است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: از ابتدای کرونا تا کنون در کل ۶ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان های استان تهران اهدا شده و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم اهدای ۴۰۰ سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان تهران که ظهر امروز در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز پنجمین مرحله اهدای جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه برگزار شد که هر سری جهیزیه شامل ۱۱ قلم کالای اساسی زندگی به ارزش ۵۰ میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای کرونا تا کنون در کل ۶ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان های استان تهران اهدا شده و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: ۲ هزار و یک‌صد پایگاه مقاومت در سطح استان تهران به مناسبت شب یلدا، بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار توزیع خواهند کرد.

سردار ذوالقدر به بخشی از اقدامات سپاه استان تهران از ابتدای کرونا تاکنون اشاره کرد و افزود: احداث ۲۰۰ خانه مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، طبخ و توزیع ۸ میلیون و ۲۹۰ هزار پرس غذای گرم و قربانی کردن ۱۵ هزار راس گوسفند از جمله کمک های مومنانه این سپاه بود.

وی اضافه کرد: ۲۰۵ کیلومتر لوله گذاری آب شرب، حفر ۱۹ حلقه چاه عمیق برای روستاها، نصب ۱۰ منبع آب، آبیاری زمین های کشاورزی، اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و احداث بازارچه های مشاغل خانگی از دیگر اقدامات در حال انجام است.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]