تحلیل تکنیکال تتر در پشت خط/ حرکت بازار به سمت ثبات
تحلیل تکنیکال تتر در پشت خط/ حرکت بازار به سمت ثبات

به عقیده معامله‌گران فنی قیمت تتر درحال تکمیل فنجان برعکس است و اگر حمایت یکشنبه را از دست بدهد می‌تواند با کاهش به کانال ۵۳ هزار تومان برود.

بازار ارز و سکه در دومین روز هفته نیز بر مدار کاهش بودند و قیمت دلار وارد کانال ۵۴ هزار تومان شد. قیمت دلار هرات در روز یکشنبه ۵۵ هزار و ۷۵۰ تومان شروع به کار کرد و در ابتدا برای شکستن ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان تلاش کرد و در ادامه با افت قیمت درهم، دلار با کاهش کانال ۵۵ هزار تومان را از دست داد. در نهایت قیمت دلار نقدی در ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان به کار خودش پایان داد. در پشت خط یکشنبه قیمت دلار هرات ۵۴ هزار و ۵۳۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات که از کاهش پشت خط شنبه دلار هرات جامانده بود روز یکشنبه را با گپ منفی ۲۹۰ تومانی آغاز کرد. قیمت درهم امارات در ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان بازگشایی کرد و در ابتدا با افزایش ۷۰ تومانی تا ۱۵ هزار و ۳۷۰ تومان بالا رفت اما در ادامه قیمت درهم با کاهش به کانال ۱۴ هزار تومان سرک کشید. قیمت درهم در روز یکشنبه در نرخ ۱۵ هزار و ۷۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار برآورد شده از درهم ۵۵ هزار و ۳۰۰ تومان است.

قیمت تتر با کاهش از ۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان به ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسید ودر از دست دادن این مرز ناکام بود. در ادامه قیمت تتر در معاملات شبانه یکشنبه با افزایش به میانه‌های کانال ۵۵ هزار تومان برگشت. به عقیده معامله‌گران فنی قیمت تتر در حال تکمیل فنجان برعکس است و اگر حمایت یکشنبه را از دست بدهد می‌تواند با کاهش به کانال ۵۳ هزار تومان برود. 

به عقیده تحلیلگران تکنیکال قیمت دلار در سطوح حمایتی به وضعیت اشباع فروش می‌رود و بالایی‌های بازار برای تخلیه اشباع فروش است. معامله‌گران فنی معتقدند اگر حمایت ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان از دست برود محدوده حمایتی مهم در میانه کانال ۵۳ هزار تومان است که در صورت از دست رفتن آن بازار به کانال‌های پایین می‌رود. مقاومت قیمت دلار هم ۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]