افراد معروف که ایکاس استفاده می‌کنند!
افراد معروف که ایکاس استفاده می‌کنند!
سیگار الکتریکی ایکاس یک دستگاه تنفسی است که برای تولید بخار مواد مخدر، معمولاً نیکوتین، به کار می‌رود.

این دستگاه‌ها برای شبیه‌سازی عمل دود کشیدن سیگار سنتی طراحی شده‌اند، اما با استفاده از بخاری الکتریکی مواد مخدر را بدون ایجاد دود تولید می‌کنند. سیگارهای الکتریکی معمولاً دارای یک باتری قابل شارژ، یک مخزن مایع (که معمولاً حاوی نیکوتین و مواد دیگر است) و یک سری مکانیزم‌های الکتریکی هستند که مایع را به بخار تبدیل می‌کنند. این سیگارها به عنوان یک جایگزین برای سیگارهای سنتی با اهداف کاهش مصرف تنباکو یا قطع آن در نظر گرفته می‌شوند. برای خرید آیکوس و سایر سیگارهای برقی با دخان مارکت همراه باشید.
در دنیای معروفان و شخصیت‌های مشهور، استفاده از سیگارهای الکتریکی ایکاس نیز رایج شده است. البته، به دلیل حفظ حریم شخصیت‌ها و عدم انتشار جزئیات کامل، اطلاعات دقیق در مورد افراد معروفی که از سیگارهای الکتریکی ایکاس استفاده می‌کنند ممکن است محدود باشد. با این حال، برخی از شخصیت‌های مشهوری که از این نوع دستگاه‌ها استفاده می‌کنند، ممکن است عبارتند از:

  • افراد در عرصه هنر و سینما.
  • ورزشکاران حرفه‌ای.
  • موسیقیدانان و خوانندگان.
  • فعالان حوزه سیاست و رسانه.

با این حال، مهم است توجه داشته باشید که استفاده از سیگارهای الکتریکی یک مسئله شخصی است و در بسیاری از موارد، افراد مشهور تمایل دارند این نوع اطلاعات را خصوصی نگه دارند.

افراد بسیار زیادی هستند که امروزه از دستگاه های آیکاس به جای سیگار نوسو استفاده می کنند. در بین تمامی این افراد نام سلبریتی‌های بسیاری به چشم می‌خورد که ما در این وبلاگ لیست این باریگران را برای شما جمع آوری کرده‌ایم:

طناز طباطبایی

طباطبایی از بازیگران محبوب کشور ما می‌باشد که در سریال‌های بسیار محبوب ایرانی دارای نقش‌های اول بوده که این نقش‌ها بسیار پرطرفدار بوده‌اند یکی از سریال‌هایی که این بازیگر پرطرفدار بازی کرده است سریال یاغی می‌باشد طناز طباطبایی در این سریال در نقش طلا مطلا بازی کرده است که استفاده از آیکاس از تفریحات محبوب این نقش به شمار می رفت که همین امر باعث شناخته شدن بیشتر آیکاس در ایران شد.

لیوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)

دی کاپریو از بزرگترین شخصیت‌های هالیوودی به شمار می‌رود که دیگر نیازی به معرفی ندارد این بازیگر مشهور در فیلم گرگ وال استریت بسیار خوش درخشید و بیشتر از قبل معروف شد. این بازیگر خوش استایل همیشه از بهترین محصولات در فیلم‌های خود و همچنین در زندگی روزمره استفاده می‌کند. یکی از محصولاتی که دی کاپریو به استفاده از آن علاقه دارد سیگار آیکاس می‌باشد. این بازیگر علاوه بر آیکاس از انواع ویپ‌ها نیز استفاده می‌کند که همین امر باعث معروفیت بیشتر سیگارهای الکترونیکی شده است.

استفاده از ایکاس

کیتی پری (Katy Perry)

یکی دیگر از بازیگران مشهور آمریکایی که در شاخه‌های مختلف مثل خوانندگی و نوازندگی نیز جزو استعدادهای برتر به شمار می‌رود کیتی پری می‌باشد.  کیتی پری از دوست داشتنی ترین و با استعدادترین چهره‌های مشهور آمریکا می‌باشد این هنرمند با خلق موسیقی‌های دوست داشتنی توجه طیف گسترده‌ای از طرفداران و مردم عادی را به سمت خود جلب کرده است. این هنرمند دارای استایل شیک و پرطرفدار است و یکی از محصولاتی که همیشه از آنها استفاده می‌کند سیگارهای آیکاس می‌باشند. همچنین ویپ کیتی پری که به رنگ بنفش است و از برند توئیست انتخاب شده است در آمریکا بسیار مشهور می‌باشد.

ساموئل جکسون (Samuel L.Jackson)

یکی دیگر از چهره‌های مطرح دنیای سینما بدون شک جکسون می‌باشد. بسیاری از عاشقان دنیای سینما وی را با نقش منفی در اثر ماندگار Pulp Fiction می‌شناسند. او که علاقه بسیار زیادی در ایفای نقش در ژانرهای مختلف دارد ، سیگار الکترونیکی متفاوتی در نقش‌های خود استفاده می‌کند سیگار آیکاس از محبوب‌ترین محصولات الکترونیکی در زمینه دخانیات است که ساموئل جکسون بسیار از آن استفاده می‌کند.

جک نیکلسون

جک نیکلسون از هنرپیشه‌های دوست داشتنی و قدیمی در زمینه فیلم‌های هالیوودی می‌باشد نیز از ایکاس استفاده می کند. این بازیگر معروف در استفاده از ویپ و آیکاس نیز در آمریکا دچار محبوبیت بسیاری می‌باشد . این بازیگر چندین بار در هنگام استفاده از ویپ توجه عکاسان را به خود جلب کرده است . استفاده از ویپ و آیکاس توسط جک نیکلسون باعث فروش این محصولات در بین طرفداران این بازیگر محبوب شده است.

خرید اینترنتی ایکاس

خرید اینترنتی ایکاس

برای تهیه و خرید آیکوس سیگار الکترونیکی، ایکاس یا اطلاع از قیمت سیگار هیتس و یا قیمت هر محصول دیگری از سیگارهای الکتریکی کافیست به بهترین فروشگاه ویپ در تهران مراجعه کرده یا از طریق سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای این منظور عبارت روبرو را در گوگل سرچ کنید: ایکاس دخان مارکت

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]