پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 61763
  • 24 دسامبر 2023 - 15:01
  • 37 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دامنه جدید قیمت دلار

دامنه جدید قیمت دلار
دامنه جدید قیمت دلار

اکوایران: قیمت دلار هرات وارد دامنه جدید ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار تومان شده است و فقط تثبیت روزانه در بالا یا پایین این مرزها می‌تواند روند جدید به قیمت بدهد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در روز شنبه بر مدار افزایش بود و از کف فاصله گرفت. قیمت دلار هرات در روز شنبه ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد و با افزایش در ۴۹ هزار و ۸۷۰ تومان به کار خود پایان داد. این در حالی بود که قیمت دلار فردایی هرات با افزایش حتی به بالای کانال ۵۰ هزار تومان هم رفت اما در ادامه با کاهش در پشت خط در ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات با گپ مثبت ۷۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش ۳۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان پایان یافت. با این قیمت درهم دلار ۵۰ هزار و ۴۶۰ تومان برآورد می‌شود. شکاف قیمت درهم با دلار هرات در روز شنبه اندکی تعدیل شد و به ۶۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار سلیمانیه در روز شنبه ۵۰ هزار و ۶۰ تومان بازگشایی کرد و با گپ مثبت درهم شروع به افزایش کرد و به بالای ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان رفت اما در ادامه با کاهش درهم، قیمت دلار سلیمانیه هم از این سطح به عقب نشست. قیمت دلار سلیمانیه در روز شنبه دو بار برای تثبیت بالای ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان تلاش کرد و در دو بار ناکام ماند. در پشت خط قیمت دلار سلیمانیه ۵۰ هزار و ۲۷۰ تومان بسته شد.

قیمت تتر در بامداد شنبه کانال ۵۰ هزار تومان را از دست داد و به ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت تتر در این سطح حمایت شد و با افزایش ۶۰۰ تومانی برای تثبیت در بالای ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان تلاش کرد.

در روز شنبه صحبت‌های نماینده مجلس مبنی بر افزایش قیمت بنزین در بازار دست‌به‌دست می‌شد. به عقیده معامله‌گران اگر این اتفاق بیافتد تورم کالاهای دیگر می‌تواند بر روی بازار ارز اثرگذار باشد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی برگشت قیمت از کف ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان پولبک است و قیمت دلار دوباره می‌تواند به سمت حمایت حرکت کند. اما اگر قیمت دلار امروز در بالای ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان تثبیت دهد می‌شود گفت قیمت دلار از کاهش بیشتر منصرف شده است. در مجموع قیمت دلار هرات وارد دامنه جدید ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار تومان شده است و فقط تثبیت روزانه در بالا یا پایین این مرزها می‌تواند روند جدید به قیمت بدهد.

نکته بازار ارز این بود که گفته می‌شد در بازار هرات تزریق شده و دلار زیاد است و تومان کم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سیگنال هند به دلار تهران 15 مه 2024

سیگنال هند به دلار تهران

اکوایران: وزیر امور خارجه هند در واکنش به هشدار آمریکا یک روز پس از امضای قرارداد ۱۰ ساله هند و ایران برای بهره‌برداری از بندر استراتژیک چابهار ایران، تاکید کرد که این توافق به نفع کل منطقه خواهد بود

جزئیات جلسه رئیس کل بانک مرکزی با نمایندگان مجلس آتی/ از تک نرخی شدن ارز تا تامین ارز واردات خودرو 15 مه 2024

جزئیات جلسه رئیس کل بانک مرکزی با نمایندگان مجلس آتی/ از تک نرخی شدن ارز تا تامین ارز واردات خودرو

اکوایران: در نشست رئیس‎ کل بانک مرکزی با نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم، ساماندهی و تعیین تکلیف بانک‌های ناتراز، اجرای دقیق برنامه‌های عملیاتی برای کاهش نرخ رشد نقدینگی و پایه پولی، هدایت هدفمند اعتبارات بانکی و تامین مالی بخش تولید، اجرای سیاست تثبیت در جهت پایداری و پیش‌بینی‌پذیر کردن بازار ارز، تسهیل در تخصیص ارز برای واردات خودرو از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

رشد قیمت طلا با کاهش تورم آمریکا 15 مه 2024

رشد قیمت طلا با کاهش تورم آمریکا

اکوایران: قیمت طلا طی امروز چهارشنبه به دنبال انتشار داده‌های تورمی آمریکا که حاکی از پایین آمدن تورم هسته در این کشور است، با افزایش همراه شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.