صعود مجدد قیمت بیت‌کوین با امیدها به تأیید ETF بزرگ‌ترین ارز دیجیتال
صعود مجدد قیمت بیت‌کوین با امیدها به تأیید ETF بزرگ‌ترین ارز دیجیتال

اکوایران: با نزدیک شدن به موعد مقرر تصمیم‌گیری درباره صندوق قابل معامله بیت‌کوین، قیمت این ارز دیجیتال بار دیگر از ۴۵ هزار دلار فراتر رفت.

به گزارش اکوایران، به دنبال اصلاح نهایی نرم‌افزارهای صندوق‌ قابل معامله بیت‌کوین (ETF بیت‌کوین) از سوی شرکت‌های سازنده این نرم‌افزارها از جمله «بلک‌راک»، «آرک» و دیگر شرکت‌های مطرح، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۱۸ دی) مجددا از مرز ۴۵ هزار دلار عبور کرد.

به نوشته بلومبرگ، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان در روز دوشنبه ۲/۱ درصد رشد قیمت داشت و به بیش از ۴۵ هزار و ۲۰۰ دلار صعود کرد. بیت‌کوین که در سال گذشته میلادی به دلیل انتظارات از تأیید ETF بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا حدود ۱۶۰ درصد رشد قیمت داشت، در ۲ ژانویه (۱۲ دی) به رکورد ۴۵ هزار و ۹۱۱ دلار نیز رسید.

«فیدلیتی»، «اینوسکو»، «گلکسی دیجیتال» و «ویزدم‌تری» از دیگر شرکت‌هایی بودند که اصلاحات نرم‌افزارهای خود برای ETF بیت‌کوین را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کردند تا شانس صدور مجوز برای این نرم‌افزارها بالاتر برود. کمیسیون یادشده تا ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) فرصت دارد صدور مجوز برای نرم‌افزارهای صندوق قابل معامله بیت‌کوین را مورد بررسی قرار دهد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز دوشنبه (۱۸ دی) از ۴۳ هزار و ۲۵۱ دلار تا ۴۵ هزار و ۲۸۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۹ شب به وقت ایران، حدود ۴۵ هزار و ۲۷۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار و ۳۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۱/۷۶ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۱۶۷ دلار تا ۲ هزار و ۲۸۰ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۹ شب به وقت ایران، حدود ۲ هزار و ۲۷۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰/۸۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]