هدف ما جذب کارآموز در کادر اصلی شرکت است / استقبال از غرفه پارس حیات در نمایشگاه کار ایران
هدف ما جذب کارآموز در کادر اصلی شرکت است / استقبال از غرفه پارس حیات در نمایشگاه کار ایران

شرکت پارس حیات تولیدکننده  کالاهای تند مصرف در ششمین نمایشگاه کار ایران با هدف جذب کارآموز در کادر اصلی این مجموعه حضور یافت.

اقتصادآنلاین-فرزانه شهریاری؛ شرکت پارس حیات به عنوان پنجمین تولید کننده بزرگ برند پوشک در جهان و بزرگترین تولیدکننده دستمال کاغذی در خاورمیانه، اروپای شرقی و آفریقا و جزو شرکت های اصلی در حوزه کالاهای FMCJ در ششمین نمایشگاه کار ایران حضور یافت.
با کیوان صفری کیا لیدر منابع انسانی شرکت پارس حیات در خصوص رویکرد و هدف این مجموعه از شرکت در نمایشگاه کار ایران گفت گو کردیم که در ادامه میخوانید؛
این اولین دوره حضور شما در ششمین نمایشگاه کار ایران است؛ استقبال کارجویان چطور بوده است؟
ما یک نوبت آنلاین در زمانی که پاندمی کرونا بود در این نمایشگاه شرکت کرده بودیم اما به این شکل حرفه‌ای نبود و این اولین نوبت حضور رسمی و فیزیکی ما در نمایشگاه کار ایران است و استقبال مخاطبان  فراتر از انتظار ما بوده است.
رویکرد اصلی ما با یاری خدا طرح همکاری با کارآموزها و دانشجویان سال آخر دانشگاه و افرادی که تازه فارغ التحصیل شده، است و عمده رویکرد ما ارتباط با نسل جوان است که برای پروژه کارآموزی با آن ها همکاری داشته باشیم و در این نمایشگاه برای تمام نقشه های سازمانی جذب کارآموز داریم. درحال حاضر بیش از ۱۳۰۰نفر نیروی مستقیم در مجموعه پارس حیا مشغول به کار هستند؛ که عمدتا در کارخانه ما مستقر هستند و بخشی هم در دفتر مرکزی در تهران و بخش دیگر نیز به عنوان تیم فروش در مناطق مختلف کشور حضور دارند.
پیش بینی شما برای جذب نیرو در سال آتی چیست؟
پیش بینی مشخصی ندارین. به این دلیل که ما یک شرکت تولیدی هستیم و جذب نیرو در شرکت ما منوط به میزان سرمایه‌گذاری های است که در طول یک سال تعریف و تصویب می‌شود. اما هدف ما صرفا جذب کارآموز و همکاری کوتاه مدت با کارآموزان نیست؛ هدف ما جذب کارآموزها در کادر اصلی شرکت است. این یک چرخه مداوم خواهد بود که از میان کارآموزهایمان تعداد زیادی جذب مجموعه شوند و خوشبختانه گزارش سال‌های  گذشته این را نشان میدهد که برای رده های بالای سازمانی چه ستادی و چه غیر ستادی چه در رده های سرشیفت، سر تکنسین و چه در رده های ستادی رییس یک بخش خیلی به ندرت و با درصدهای پایین از خارج از مجموعه نیرو جذب می‌کنیم و عمدتا نیروهای داخل مجموعه ارتقا پیدا میکنند و جذب ما اکثر از رده های پایین سازمان است که درخود سازمان رشد می‌کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]